کاس پور در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد

لزوم قاطعیت مجلس در ممانعت از اجرای قرارداد IPC و FATF

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گیلان گفت: مجلس باید برای ممانعت از قراردادهای جدید نفتی و FATF قاطعیت جدی از خود نشان دهد و از وقوع چنین بحران هایی جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۱۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
کمیل کاس پور دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گیلان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مجلس به وظیفه خود در قبال برجام به خوبی عمل نکرده است، گفت: مجلس طی 20 دقیقه یکی از مهترین مسایل کشور یعنی برجام را تصویب و تایید کرد که آسیب آن هم اکنون برای ملت هزینه ایجاد کرده است.
 
وی ادامه داد: مدل جدید قراردادهای نفتی به گونه‌ای است که شرکت‌های خارجی در مدت‌های طولانی ۲۰ یا ۲۵ سال در اکتشاف، تولید و توسعه بر چاه‌های نفت ما مسلط می‌شوند و کارشناسان ما اجازه ورود و نظر کارشناسی ندارند و نیاز است که مجلس قاطعیت زیادی در برابر این نوع قراردادها داشته باشد و از وقوع چنین بحران هایی جلوگیری کند.
 
کاس پور با بیان اینکه امروزه باید نهاد های نظارتی علی الخصوص مجلس بیشتر به مباحث مهم کشور توجه نمایند و در قضیه fatf نیز با در نظر گرفتن منافع ملی اقدام کنند، گفت: دولتمردان کاخ سفید می کوشند از طریق fatf اقتصاد ایران را به گروگان بگیرند و نیاز است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار