مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج گفت: رهنمود هاي رهبرانقلاب به پرهيز از دو دستگي و دو قطبی سازی در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۴۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
حجت الاسلام دری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در جامعه هستند، گفت: آنچه كه روشن است ضد انقلاب، منافقين  و دشمنان قسم خورده در استكبار، و  آن ها كه از انقلاب كينه اي به دل دارند و  در داخل هستند،  بهترين زمان را براي ضربه زدن، فضاي دو قطبي جامعه مي دانند كه بر موج احساسات پاك مردم سوار شوند و اهداف شوم خود را دنبال كنند.
 
وی ادامه داد: آنچه از همه بيشتر خود را نشان مي دهد، رهنمود هاي رهبر معظم  انقلاب به پرهيز از دو دستگي است که باید این امر در دستور کار همه قرار بگیرد.
 
مسئول دفتر نمایندگلی ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: امام خامنه ای عزیز بارها در سخنرانی های خود، مسئولان را به اتحاد و همدلی تشویق نموده اند و در سخنرانی اخیر خودشان، ایجاد فضای دوقطبی در جامعه را یکی از دسیسه های دشمنان انقلاب خواندند.
 
حجت الاسلام دری در پایان خاطر نشان کرد: آنچه در اسلام مورد تاييد است، مبازه با ظالم و يا به تعبير امروز مبارزه با استكبار است كه نمود بيروني آن در امروز جهاد عيله صهيونيست و استكبار است  كه در تعابير رهبر انقلاب با  كليد واژه هايي نظير فتنه و در مقابل آن یعنی بصيرت به آن اشاره شده است.
ارسال نظرات