رهدار گفت: دولت مانور گستره ای را بر روی دستاوردهای برجام طی دو سال گذشته داده است اما نتیجه برجام بسیار متفاوت است و امروز در سطح جامعه یک نارضایتی وجود دارد که دولت را دچار چالش مشروعیت کرده است.
کد خبر: ۸۷۵۷۶۶۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
حجت الاسلام و المسلمین احمد رهدار کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج با اشاره به حواشی حضور اخیر ظریف در صحن علنی مجلس، گفت: پیش بینی من این است که مدل رفتار آقای ظریف زین پس از سوی دولتی ها بازهم تکرار و تشدید خواهد شد.

وی در این زمینه توضیح داد: دولت مانور گستره ای را بر روی دستاوردهای برجام طی دو سال گذشته داده است اما نتیجه برجام بسیار متفاوت است و امروز در سطح جامعه یک نارضایتی وجود دارد که دولت را دچار چالش مشروعیت کرده است.

رهدار با تاکید بر اینکه همین عامل نیز باعث شده است که دولتی ها نتوانند بر اعصاب خود مسلط باشند، ادامه داد: مردم دیگر تحلیل نمی خواهند بلکه به دنبال نتیجه برجام هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: شخص اقای روحانی حتی از ظریف نیز عصبانی تر است و ما بارها در بیان ایشان دیدیم که به همین دلیل از عباراتی استفاده کرده است عملا توهین به منتقدان تلقی می شود.
ارسال نظرات