کد خبر: ۸۷۵۷۷۱۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" در راستای تبیین موازین رهبری به منظور اعلان آمادگی پیشکسوتان برای حضور فعال در قرار گاه جنگ نرم و کمک ائمه محترم جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی جمعی از مسئولان پیشکسوتان جهاد و شهادت استان خراسان رضوی مورخ 25 / 06 / 95 با حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم این استان دیدار داشتند.

در ابتدای این جلسه سردار پیشکسوت گرمه ای به عنوان دبیر شورا و مسئول سازمان و حجت الاسلام محرابی رئیس شورا ، گزارش مختصری از فعالیت های سازمان بسیج پیشکسوتان را تشریح و  برای همکاری با فرمانده محترم قرارگاه فرهنگی، اعلان آمادگی نمودند.

در ادامه سردار علی مولوی حقیقی و سردار حسین دهقان به بیان دیدگاه های خود در مباحث فرهنگی به ویژه کلان شهر مذهبی و پایتخت معنوی کشور پرداختند و از اقدامات انجام شده در حاشیه شهر تقدیر کردند و ایرادات موجود را نیز بیان نمودند.

در ادامه آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد ضمن تقدیر از جمع حاضر با اشاره به مشکلات و دغدغه های فرهنگی در شهر به مطالب مهمی از وضع فرهنگی کشور و شهر مشهد پرداختند و از پیشکسوتان خواستند، در صحنه حاضر باشند و نسبت به حفظ و انسجام نیرو های حزب اللهی و متدین اقدام نمایند.

در جمع بندی نهایی مقرر شد اولا سازمان بسیج پیشکسوتان استان به ویژه در جلسات شورای مجمع، مجموعه مباحث فرهنگی تبیین و دسته بندی شودو با راهکار لازم به حضور فرمانده محترم قرارگاه فرهنگی ارائه گردد و این جلسات با امام جمعه محترم تداوم داشته باشدو در جلسه آینده گزارش جمع بندی این جمع خدمت ایشان عرضه شود و راهکارهای برون رفت از وضع موجود و حرکت به سمت وضع مطلوب در دستور کار قرار گیرد.

و در پایان با برگزاری نماز جماعت به امامت آیت الله علم الهدی جلسه خاتمه یافت.

ارسال نظرات