معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان:

دشمن به دنبال تغییر عقاید دینی و فرهنگی جوانان است

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: دشمن به دنبال تغییر عقاید دینی و فرهنگی جوانان و نوجوانان است.
کد خبر: ۸۷۵۷۷۵۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، به منظور برنامه ریزی در اجرای برنامه ( نهضت ما زنده ایم) جلسه ای با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی هرمزگان، مسئول بسیج جامعه زنان، مسئول بسیج رسانه و همچنین روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان، برگزار شد.

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان، در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم عنوان کرد:دشمن می خواهد دین را از ما بگیرد برای همین برای هر قشر ودر هر سنی برنامه ای خاص داردو حتی برای فرهنگ جامعه و سطوح فرهنگی برنامه ریزی کرده است.

وی، ضمن اشاره به قشر عظیم جامعه که جوانان هستند اظهار کرد:دشمن برای قشر عظیم جامعه که دانش آموزان پسر و دختر جوان و نوجوان هستند برنامه ریزی کرده تا آنها را از دین جدا کند وبرای رسیدن به این هدف فرهنگ غرب را پیش کشیده است.

وی، افزود: غرب با اسلام و انقلاب مخالف است و اولین چیزی که به عنوان دوری جستن از ارزشها توسط دشمن نشانه گرفته شده بد حجابی است واین به مرور زمان با جاذبه های منطبق بر خواسته ها و امیال جوانان دنبال می شود .

وی ادامه داد: وظیفه رسانه در رساندن پیام دین به جوان و تاثیر گذاری بر افکار جوان در مقابل جبهه دشمن خیلی مهم است .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان، یادآور شد: ما باید برای شناساندن اهداف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید تلاش نماییم و به آنها نشان دهیم که برای پیروزی این انقلاب چه سختی هایی کشیدیم و به چه شیرینی های دست یافتیم.

مهرانی بر لزوم انتقال دادن و تبیین ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده تاکید کرد و گفت: اقتدار و تحقق ایران مقتدر و توانمند در عرصه های مختلف مرهون ایثار و از جان گذشتگی فرزندان ایران اسلامی است.
وی، گفت: باید از ارزشهای هشت سال دفاع مقدس حفاظت و صیانت کرد که مهمترین اهداف آن نیز آشنایی بیشتر جوانان با دفاع مقدس و روحیه ولایتمداری و شهدا است باید به جوانان نشان دهیم که چه سختی های را سپری کردیم و به چه شیرینی هایی دست یافتیم.

ارسال نظرات