فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

مکتب عاشورایی کشور لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنان انقلاب از مکتب عاشورایی کشور هراس دارند و در تلاش هستند تا روحیه شهادت طلبی را از جوانان ما بگیرند.
کد خبر: ۸۷۵۷۷۶۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بادواره شهدای شهرستان نیر که در مسجد جامع کوراویم برگزار شد اظهار داشت: ايمان، ولايت مداري و اتحاد رمز موفقيت رزمندگان و پيروزي آنها در دوران دفاع مقدس بود.

وي از دوران دفاع مقدس به عنوان سرمايه نظام جمهوري اسلامي نام برد و گفت: شهدا نيز جزو سرمايه هاي زنده و جاودانه ملت و نظام هستند كه بايد ايثار، فداكاري و رشادت آنها پاس داشته شود تا روح فداكاري، وفاداري و ايثار به عنوان يك ارزش حفظ و در جامعه اسلامي ايران ماندگار شود.

سردار بابازاده گفت: برگزاري يادواره هاي شهدا تجديد پيمان با آرمان هاي آنها و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به ناامن بودن کشورهای همسایه، امنیت و آسایش ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه هوشیاری و بصیرت نسل آینده می‌تواند به نقطه اتکای ملل آزاده و مسلمانان دیندار مبدل شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به کانون الگو بخشی و الگودهی تبدیل شده که باید قدر این موقعیت بی‌نظیر را بدانیم و نگذاریم دشمنان با استفاده از برخی ابزارها سعی کنند ابهت و عظمت نظام اسلامی ما را دچار خدشه و انحراف کنند.

سردار بابازاده با بیان اینکه نسل آینده ما باید بدانند به ثمر نشستن این نظام و حیات طیبه انقلاب اسلامی چه سختی‌ها و مشکلات را به همراه داشته که امروز به نقطه قابل اتکای امنیت، آرامش و ایمنی دست یافته‌ایم، ‌خاطر نشان کرد:‌ دشمنان انقلاب اسلامی ایران امروز به خوبی فهمیده‌اند که جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که هرگز این عظمت و سربلندی دچار خطا و یا اشتباهی نمی‌شود.

این مسئول افزود: اگر امروز شاهد انتقام گیری از مسلمانان و شیعیان در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و ... هستیم همه به دلیل کینه‌ای است که از اصالت اسلام و پیام عاشورایی شیعیان دارند چرا که آنها از یک نسل توفنده و الهام گرفته از مکتب عاشورایی به شدت در هراس و نگرانی هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان ایران در جهان اسلام الگو شده است، گفت: تفکر بسیجی باعث رهایی کشورهای اسلامی در مقابل استکبار شده است.

وی با بیان اینکه امروزه نیروهای نظامی و بسیجیان مدافعان این مملکت هستند افزود: نیروهای مسلح توانستند با اقتدار امنیت کشور را در کانون بحران خاورمیانه تامین کنند و امنیت و اقتدار کشور را حفظ کنند و راهبرد امنیتی را به دو هزار کیلومتر فراتر از مرز ایران برسانند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه هجمه‌ها و تهدیدهای دشمنان تغییر ماهیت داده است، یادآور شد: دشمنان با جنگ نرم به مقابله با بنیان‌ها و ارزش‌هایمان آمدند و در این زمینه سعی می‌کنند با انواع هجمه‌ها جوانان و نسل آینده ما را از لحاظ اعتقادی، روحی و ایمانی دچار خدشه کنند.

سردار بابازاده افزود: پاسداران و بسیجیان برای پاسداری از حریم ولایت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خودش را در طلب اخلاص قرار می دهند و بدون چشم داشت تقدیم ائمه (ع) می نمایند.

وی افزود: همان طوری که شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس با توسل به اهل بیت به ویژه مکتب عاشورایی و حسینی همه بدخواهان نظام را زمین‌گیر کردند قطعا امروز نیز در جبهه دیگر تلاش خواهند کرد تا دشمن را به نقطه سقوط بکشانند و زمینه نابودی آنها را فراهم کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: مدافعان حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق در حقیقت همان انسان‌های وارسته ارزشی وانقلابی هستند که امروز در سنگری دیگر بعد از افتخارآفرینی در هشت سال دفاع مقدس جان در طبق اخلاص گذاشته و با تمام سرمایه‌‌های وجودی خود در جهاد با دشمنان حاضر شدند.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس به توصیف شجاعت‌ها و دلاوری‌های شهدا پرداخت و از مردم خواست تا تداوم‌بخش چنین روحیه ایثارگرانه باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار