خبرهای داغ:
به مناسبت سالگرد شهادت سردار همدانی صورت گرفت

اهداء لوح یادبود مسئول بسیج جامعه زنان کشور به همسر سردار همدانی

مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی ضمن تقدیم لوح یادبود به همسر ایشان از مقام شامخ حبیب حرم تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۵۷۷۶۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشورخبرگزاری بسیج، به مناسبت اولین سالگرد شهادت مدافع حرم، سردار حاج حسین همدانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اهداء لوح به همسر این سردار شهید، از مقام شامخ حبیب جبهه ها تقدیر به عمل آورد.

متن لوح بدین شرح است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا؛  از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند.

خانم پروانه چراغ نوروزی، همسر محترم سردار شهید حاج حسین همدانی

سلام علیکم 

سِّر شهدا را عاشقان و محبان حسین (ع) می دانند آنانکه به همراه کاروان حسینی از مکه به کربلا سفر کرده اند و پیام آور تاریخ شدند " آنگاه که در راه حق باشیم ، ما را از مرگ باکی نیست " .

 شهادت، پیمودنِ مسیر عرشی حسین بن علی علیه السلام است که در محشر کربلا فرمود: « " انی لا اری الموت الا السعاده ولا الحیاه مع الظالمین الا کبریا "؛ "مرگ را جز سعاد ت نمی بینم وزندگی با ستمکاران را جزخواری نمی دانم " .

یک سال از عروج خونین سردار شهید "حسین همدانی" از فرماندهان سال های دفاع مقدس می گذرد، فرماندهی که بر قلب ها حکومت کرد و در قلب ها جاویدان شد. اگر چه ضایعه از دست دادن بزرگ مردی از حامیان ولایت و رادمردی در عرصه اقتدار و عزت ایران، بزرگ و باور نکردنی ست، اما به یقین "شهادت" پاداشی در خور و شایسته برای چنین فردی است.

شهیدان در بهترین لحظات زندگی خویش با پرواز به سوی معبود شان و دل بریدن  از همه تعلقات دنیا رسم عاشقی را به ما آموختند و با معامله با حق جاودانگی را برای خویش به ثبت رساندند .  درود بر عاشقانه ترین پروازشان و سلام بر ماندگارترین لحظات شان.

صلوات و رحمت و مغفرت خدای عزیز برشما باد که بحق نشان افتخار را با ایثار و صبر خود بر چهره مبارکتان برای همیشه به ثبت رساندید و در کارنامه عمل خود درخشان نمودید.

بسیج جامعه زنان کشور، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم " سردار حاج حسین همدانی" در ایام محرم الحسین علیه السلام،  برای شما صبر و اجر زینبی و برای آن رزمنده سرافراز اسلام علو درجات برای آحاد ملت ایران توفیق گام برداشتن در مسیر راستین شهدا را خواستار است.


ارسال نظرات