بخشدار اصلاندوز تاکید کرد؛

ضرورت همکاری دهیاران در اجرای سرشماری نفوس و مسکن

بخشدار اصلاندوز بر ضرورت همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در طرح سرشماری نفوس و مسکن امسال تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۵۷۷۸۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار،"سید عباس مینایی" در نشست دهیاران اصلاندوز با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن در کشور اظهار کرد:آمار و سرشماری، پایه و اساس برنامه ریزی در کشور بوده و در نبود آمار قابل اطمینان در نهادهای اجرایی، برنامه ریزی با مشکل روبرو شده و امکانات و اعتبارهای موجود در مسیر درست به کارگرفته نخواهد شد.

وی از تمام دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست، با تلاش و جدیت در طرح سرشماری نفوس و مسکن همکاری کرده و نسبت به آگاهی بخشی و دعوت مردم برای همکاری در این طرح مشارکت کنند.

بخشدار اصلاندوز در ادامه با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با اشاره به ضرورت حضور پرشکوه مردم در مساجد و هیاتهای مذهبی از دهیاران خواست با نصب بنر بمناسبت ماه محرم در راستای ترغیب و تشویق مردم و عزاداران به مساجد اقدام کنند.

مینایی همچنین استفاده از روحانیت در عزاداری ها را مهم برشمرد و گفت:در ماه محرم باید از فضای معنوی و فرصت پیش آمده استفاده کرد و بیشتر با مکتب فکری،آرمان و اهداف امام حسین (ع) آشنا شد،چرا که این ماه فرصت مغتنمی است تا اتحاد و انسجام و وحدت برگرفته از مبانی اسلام را بخوبی نشان دهیم.

مینایی همچنین از طرح نام گذاری خیابانها و کوچه های روستاها خبر داد و گفت:دهیاران طبق ضوابط می توانند در این زمینه اقدام کنند.

در پایان هریک از دهیاران گزارش و اقدامات حوزه روستایی خود را ارائه دادند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار