مسئول انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی دادرس در مدارس اصلاندوز

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان منطقه اصلاندوز گفت:کلیه اعضای این اتحادبه در دوره‌های آموزشی طرح دادرس هلال احمر شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۵۷۷۹۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

"قدرت مهرآوران" در حاشیه برگزاری این طرح در گفت و گو با خبرنگارارس تباربا بیان اینکه از امروز طرح دادرس از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد و اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان منطقه اصلاندوز برگزار می شود گفت:جمعیت هلال‌احمر با توجه به‌ ضرورت اشاعه فرهنگ آموزش امداد و نجات و کمک‌های اوليه در جامعه کانون‌های دانش‌آموزی را در سطح مدارس تشکیل داده است.

وی افزود: اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان با فراگیری اصول کمک‌های اوليه و آموزش‌های امدادی مفاهيم و رسالت هلال‌احمر را به خانواده‌ها انتقال می‌دهند و باعث کاهش خسارت حوادث احتمالی می‌شوند.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان منطقه اصلاندوز با اشاره به اهداف طرح دادرس گفت:هدف طرح ملی دادرس تربیت دانش‌آموزان آماده در شرایط سخت است که آموزش‌هایی از قبیل ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان، آتل‌بندی، حمل مصدوم و مهارتهای امدادی و کمک های اولیه را می‌آموزند.

مهرآوران با بیان اینکه اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان علاوه بر یادگیری این مهارتها،بصورت عملی نیز آموزش می بینند افزود:ترویج و توسعه فرهنگ خودامدادی از اهداف دیگر اجرای طرح دادرس ویژه دانش آموزان در مدارس است.

وی در پایان از رییس و دست اندرکاران جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد که در راستای آموزش مهارتهای امدادی و کمک های اولیه به دانش آموزان زحماتی زیادی را متقبل می شوند قدردانی کرد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار