مراسم بزرگداشت شهید مرتضی عطایی معروف به "ابو علی" به همت ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار و بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۰۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی بهره مند، امام جمعه شهرستان رشتخوار ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سرور وسالار شهیدان، در جمع پرشور مردم و مسئولین حاضر در مراسم گرامیداشت شهید مرتضی عطایی گفت: شهدا درخت اسلام را با خونشان آبیاری می کنند و در راه اسلام از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

وی در ادامه افزود: خداوند اجر دهد به خانواده و پدر و مادرانی که امروز فرزندانشان در راه محافظت از اسلام قدم بر میدارند، آنها را راهی جبهه ها و دفاع از حرمین می کنند، امروز با شهادت شهید مرتضی عطایی برادرش در راه دفاع از حرمین در حال خدمت رسانی است و حتی با شهادت برادرش دست از مبارزه با ظالمان و کفار بر نمی دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز به جامعه بین المللی هیچ امیدی نباید داشت، گفت: امروز جامعه بین المللی را متاسفانه افرادی مدیریت می کنند، که هر گونه ظلم و ستمی را بر مردم بی گناه، زنان و کودکان روا می دارند و هیچ کسی از آنها سوالی نمی کند.

حجت الاسلام بهره مند یادآور شد: دشمن امروز بحث آتش بس را مطرح می کند در حالی که خود ناقض این امر است، به مخالفت با داعش والنصر می پردازد در حالی که در پشت پرده تقویت و کمک رسانی به آنها را انجام می دهد.

وی در ادامه بالاترین افتخار را شهادت در راه حرمین شریفین دانست و افزود: هیچ پیشبرد میدانی حاصل نمی شود اگر مدافعین حرم نباشند.

وی افزود: امروز باید در میدان حاضر بود و جهاد همه جانبه را در مقابل دشمن انجام داد، و با منکرات و فحشایی که امروز در حال رواج است مبارزه کرد.
 
امام جمعه رشتخوار خاطر نشان کرد: شهید مرتضی عطایی جانشین تیپ فاطمیون در روز عرفه به درجع رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها