معرفي رسول بیات به عنوان سرپرست فرمانداري زنجان

در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زنجان، رسول بیات به عنوان سرپرست فرمانداري زنجان، رسما جايگزين مجيد فرخي شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۱۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به لزوم استفاده مدیران از بدنه کارشناسی ادارات، گفت: همه باید تسلیم نظرات کارشناسی باشیم و بدنه کارشناسی زمانی با ما همراهي خواهد کرد که برای نظرات تخصصي آنان احترام قائل شویم.

اسداله درویش‌امیری نقش مدیران دستگاه‌های حاکمتی از جمله وزارت کشور را متمایز از سایر مدیران دانست و افزود: اگر به حدود و وظایف یک استاندار و یا فرماندار توجه کنیم، متوجه می‌شویم که انتظار قانون‌گذار از این بخش بسیار بالاست و مديران اين بخش باید در خوشی‌ها و گرفتاری‌ها و مشکلات در کنار مردم باشند.

استاندار زنجان با اشاره به امانت‌دار بودن مدیران، تصریح کرد: مردم از کارگزارانشان توقع دارند امانت‌دار بوده و همچنین باید به آرمان‌های نظام و دولت متعهد باشند.

درویش امیری افزود: نا‌امید کردن مردم بزرگترین خیانت به آنان، شهدا، انقلاب و رهبری است و مدیران باید متناسب با سیاست‌های دولت تدبیر و امید حرکت کنند، هم برای حل مشکلات مردم تدبیر داشته باشند و هم در مردم امید ایجاد کنند.

استاندار زنجان وفاداری جدی به انقلاب را از ویژگی‌های مدیران نظام دانست و خاطر نشان کرد: کارگزاران نظام در حوزه حاکمیتی باید وفادار جدی به انقلاب باشند. من از مدیران استان این توقع را دارم. این انقلاب به آسانی به دست نیامده بلکه برای استقلال و استمرار انقلاب، خون هزاران شهید ریخته شده است.

درویش امیری افزود: در مسیر حركت دولتهاي پس از انقلاب ضعف‌ها و ایراداتی هم وجود داشته اما این ضعف‌ها نباید بهانه‌ای باشد که ما به وظایف خود عمل نکنیم.

مدير ارشد استان با اشاره به مفهوم جمهوری اسلامی گفت: این کشور با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تشکیل شده است. جمهوری اسلامی معنا و مفهوم مشخصی دارد، ما برای استقرار حکومت، هم به رای مردم محتاجیم و هم به دلیل اینکه مسلمان و شیعه هستیم، باید پایبند به ارزش‌های دینی‌مان باشیم.

وی ادامه داد: مردم باید احساس کنند که مدیران از جنس خودشان هستند، اگر این احساس نباشد عمر مسئولیتشان زود‌گذر خواهد بود. ما بعد از انقلاب 11 دولت را تجربه کرده‌ایم و مردم از همه مسئولین در سطوح مختلف انتظار دارند که به قانون اساسی پایبند باشند. چون قانون اساسی جمهوری اسلامی به همه حقوق مردم پرداخته است.

استاندار زنجان خطاب به سرپرست جديد فرمانداري تاكيد کرد: مردم باید در همه گرفتاری‌ها احساس کنند که در کنارشان هستید، در این صورت حتی اگر مشکل حل نشود، لبخند به چهره آنها باز می‌گردد ولی اگر کنارشان نباشید، قطعا تلخی این رفتار دو چندان خواهد شد.

درویش امیری در توضیح جایگاه فرمانداری ابراز کرد: از همه مدیران استانی می‌خواهم که در مسائل مربوط به شهرستان وارد نشده تا صلابت فرماندار حفظ شود. هر شهرستانی متولی داشته و مسئول آن فرماندار است.

وی، سرپرست جديد فرمانداري زنجان را دارای جایگاه و پایگاه اجتماعي دانسته و افزود: وی 17 سال سابقه کار در استانداري داشته است و امیدواریم تجربه و پایگاه اجتماعی وی برای ارائه خدمات شایسته در شهرستان زنجان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار زنجان خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار نیز گفت: فرماندار باید بر مصوبات شورای شهر نظارت داشته و آنها را تایید کند، بنابراین به گونه‌ای با یکدیگر همکاری کنید که خدشه‌ای در پیشرفت شهر ایجاد نشود.

ارسال نظرات