خبرهای داغ:
در همایش مبلغان دینی تاکستان مطرح شد:

مبلغان دینی و مسئولان باید الگوی تربیتی جامعه باشند

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در همایش مبلغان دینی گفت: مبلغان دینی و مسئولان باید به گونه ای رفتار کنند که همه افراد جذب جامعه اسلامی شوند.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۲۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام کریمی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ تاکستان در این همیش مبلغان دینی تاکستان گفت: مبلغان دین باید ضمن شناخت فرصتها، فرصت ساز هم باشند.
وی همچنین تبیین اندیشه های ناب پیامبر اسلام و معصومین را از جمله وظایف مبلغان دین بیان کرد.
حجت الاسلام کریمی ادامه داد: مبلغان باید حد اغراق و واقعیت را در بیان دین برای مردم مشخص کنند .
در ادامه طلاب و علمای حاضر در این همایش سوالاتی را از نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی پرسیدند و از وی خواستند رفع دغدغه های مردم را جزو اولویتهای کاری خود قرار دهد.
بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش گفت: نباید کاری کنیم مردم به مسئولین و علما بی اعتماد شوند، در این صورت به افرادی پناه می‌برند که از دین دور هستند .
طاهرخانی ادامه داد: امروز وظیفه اصلی همه ما به ویژه روحانیت بصیرت افزایی است .
وی با اشاره به واقعه کربلا ادامه داد: در کربلا همه می‌دانستند که امام حسین(ع) پاره جگر پیامبر است ولی به دلیل نبود بصیرت و به نام دین ایشان را سر بریدند.
نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید ایمان افراد جامعه به سمتی حرکت کند که با حداقل ها بتوانند با حداکثرها مقابله کنند .
در پایان این همایش مبلغان دین به مناطق مختلف برای تبلیغ اعزام شدند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار