سرپرست جديد فرمانداري زنجان:

کسانی که پایبند به قانون اساسی هستند، "خودی" هستند

کسانی که پایبند به قانون اساسی هستند، "خودی" محسوب شده و دست همکاری به سوی آنان دراز می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۲۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان سرپرست جديد فرمانداري زنجان، در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زنجان، توجه به اقتصاد مقاومتی را جزو اولویت‌های برنامه‌ خود اعلام کرده و گفت: دولت تدبیر و امید فرصت تاریخی برای آشتی ملی و همزبانی و همدلی مردم فراهم كرده است که امیدواریم در جهت تقویت این اتحاد گام برداشته و از این فرصت استفاده کنیم.

رسول بیات دایره افراد "غیرخودی" را بسیار محدود خوانده و افزود: کسانی که پایبند به قانون اساسی هستند، "خودی" محسوب شده و دست همکاری به سوی آنان دراز می‌کنیم. از همه صاحبان اندیشه نیز می‌خواهیم که نظارت دقیقی بر عملکرد ما داشته و اگر لایق دانستند، در این راه همراهی‌مان کنند.

وی مشی خود را مشی اعتدالی دانسته و تاکید کرد: در همين چارچوب در عرصه‌های اجتماعي، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از تمام احزاب، افراد، نخبگان و ان‌.جی‌.او ها انتظار همکاری داریم.

گفتنی است، رسول بیات پیش از این مدیرکل اسبق امور اجتماعی و انتخابات استانداری در دولت اصلاحات و رئیس سازمان ملی جوانان در زنجان بوده است که به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان زنجان معرفی شد.

همچنین فرماندار سابق زنجان در جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زنجان، با اشاره به گزارش عملکرد خود در حوزهای مختلف گفت: یکی از پروژه مهم شهرستان زنجان در دو سال و نیم اخیر، آغاز عملیات اجرایی دو خطه کردن راه آهن با 186 کیلومتر و 446 میلیارد تومان بودجه بود که در سفر ریاست محترم جمهوری مورد موافقت قرار گرفت و پیمانکار آن مشخص و قرارداد آن منعقد شده است.

مجيد فرخي افزود: در حوزه آب‌رسانی در شروع دولت یازدهم، بیش از 135 روستای زنجان با مشکل نبود آب شرب مواجه بودند که با تامین اعتبارات از محل بودجه ملی و تملک دارایی، این معضل جدی تا حدود بسیار زیادی برطرف شد. در این مدت تعداد روستاهای مشکل‌دار را نیز به 23 روستا کاهش دادیم و امیدواریم تا دو سال آینده تعداد زیادی از روستاها از مشکل رهایی يابند.

وی خاطر نشان کرد: شاخص بهره‌مندی آب بهداشتی در کشور 71 درصد است که این آمار طی سال 92 در زنجان 66 درصد بوده و الان به 73 درصد رسیده است و امیدواریم با افتتاح دو مجتمع آب‌رسانی قره‌پوشتلو و معجزات، این عدد به بالای 80 درصد برسد.

ارسال نظرات