خبرهای داغ:
یادواره شهدای محله مدرس اسفراین

شهدای گمنام؛ نام آوران جمهوری اسلامی هستند

سرهنگ بازنشسته «امان الله برازنده» از یادگاران جنگ تحمیلی گفت: شهدای گمنام در سایه گمنامی، در عرصه عزت، غیرت و اقتدار نظام اسلامی نام آفرینی کردند.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۵۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج : آیین پاسداشت 10 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در مسجد شهدای گمنام شهرک فرهنگیان و جانبازان برگزار شد.

سرهنگ بازنشسته «امان الله برازنده» ازیادگاران دوران جنگ تحمیلی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدای گمنام در سایه گمنامی، در عرصه عزت، غیرت و اقتدار نظام اسلامی نام آفرینی کردند.

سرهنگ بازنشسته «امان الله برازنده» دفاع مقدس را یک تجربه درس آموز برای انقلاب اسلامی توصیف و خاطر نشان کرد: گنج جنگ تحمیلی باید سینه به سینه و نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.

وی افزود: شهیدان در خط مقدم تفسیر فرهنگ بی بدیل ایثار و شهادت هستند.

جانشین اسبق فرماندهی سپاه شهرستان اسفراین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سی و هشت سال گذشته، تصریح کرد: استقلال به عنوان جان مایه دستاوردهای انقلاب اسلامی استمرار عمر انقلاب اسلامی را در شکوه و عزت تضمین کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری امام حسن(ع) اسفراین نیز در این مراسم با اشاره به تدارک بسیج و سپاه برای آیین های پاسداشت شهدا، گفت: شهادت یک فرهنگ آشنا در عرصه انقلاب اسلامی است.

سرگرد پاسدار «مجتبی مداحی» افزود: اهتمام برای حفظ و احیای یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها