خبرهای داغ:
حجت الاسلام صادق دانشمند در یادواره سردار شهید فرج الله عاقبتی گفت: شهادت یک فرهنگ ارزشمند است که باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی کارکرد فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۸۶۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج :یادواره سردار شهید فرج الله عاقبتی کشتان و دیگر  شهدای مسجد امام جعفر صادق (ع) محله کشتان(بولوار مدرس) شهر اسفراین برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام صادق دانشمند در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهدا برگزیدگان عرصه دفاع از حقانیت نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام «صادق دانشمند» افزود: شهادت یک فرهنگ ارزشمند است که باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی کارکرد فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود.

وی با اشاره به آموزه های هشت سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس چون گنجینه ای ارزشمند سرشار از آموزه های طلایی برای نسل های آینده انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ظرفیت های طلایی یادواره های شهدا به عنوان یک کارکرد ویژه در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: توفیق اهتمام در تجدید یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی یک دعوت الهی است.

مدیر حوزه بسیج شهری امام حسن(ع) شهرستان اسفراین در این مراسم  با اشاره به روحیه ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت و استقامت و پایداری مردان بی ادعا در جنگ تحمیلی، گفت: یادواره های شهدا مجال انتقال آموزه های دفاع مقدس به نسل آینده است.

سرگرد پاسدار «مجتبی مداحی» افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی نشان داد پایداری و استقامت و مقاومت در همراهی روحیه اخلاص و ایمان توانست انقلاب شکوهمند اسلامی را بیمه کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها