مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

لزوم تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) در بین آحاد مردم

امر به معروف و نهی از منکر از جمله فرایضی است که احیای آن در جامعه در روایات متعدد از سوی ائمه معصومین(ع) بسیار مورد سفارش و تاکید قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۶۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با اشاره به اینکه،امر به معروف و نهی از منکر از جمله فرایضی است که احیای آن در جامعه در روایات متعدد از سوی ائمه معصومین(ع) بسیار مورد سفارش و تاکید قرار گرفته است، گفت: مبنای قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده و سزاوار است فلسفه این قیام به خوبی در بین آحاد مردم تبیین شود چراکه با روشنگری و تبیین هدف قیام این فریضه در جامعه احیا خواهد شد.

حجت الاسلام سید مجتبی حسینی با اشاره به اهمیت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح سازمان ها و ادارات مختلف افزود:اعضای این شورا معروف ها و منکرات را شناسایی کرده و با انجام اقدامات مختلف بر ترویج خوبی ها و جلوگیری از منکرات تاکید می کنند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، مدیران کل ادارات تابعه و اعضای هیئت مدیره شرکت های اغماری وابسته به سازمان هستند و با حضور مستمر اعضا اقدام به انتخاب و معرفی یاوران معروف و یاوران منکر در سطوح مختلف کرده ایم به طوری که این یاوران ابزار عمل شورا محسوب می شوند.

وی با اشاره به بررسی دغدغه ها و چالش های موجود در سطح اداره و سازمان توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر و ارائه راهکار در قالب مصوبه برای اجرا بیان داشت: در حال حاضر بیش از 100 مورد از مصادیق معروف و منکرات توسط این شورا در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برای بهره برداری احصا شده است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان ساخت: جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان هر دو ماه یکبار با حضور اعضا برگزار می شود و آخرین جلسه این شورا نیز روز شنبه 10 مهر ماه جاری برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار