نماینده ولی فقیه در استان لرستان با حضور در منزل شهید زنده لرستان جانباز سرافراز سید نورخدا موسوی از زحمات همسر وی تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۵۷۹۸۶
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛ آیت الله میرعمادی که به مناسبت هفته نبروی انتظامی به منزل شهید زنده لرستان که از ماموران نیروی انتظامی بوده اند رفت تا از زحمات همسر این جانباز عزیز ، بانوی فرهنگی کبری حافظی تقدر کند.
نماینده ولی فقیه در این دیدار دل نوشته ای را به خانواده نورخدا موسوی تقدیم کرد که متن آن به این شرح است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خداوند متعال درروی زمین بندگانی دارد که جلوه‌ای از صفات و کمالات الهی را به نمایش می‌گذارند.
وقتی خداوند آدم و همسرش را آفرید کسی باور نمی‌کرد در روی زمین یک سید نور خدا و همسرش پیدا شوند، آنچه را از آفرینش انسان می‌دانست و فرشتگان نمی‌دانستند، مردم را آگاه کنند.
 
مردمی همچون سید نور خدا که مردانه در برابر دشمنان دین ایستادند، فداکاری کرد، رشادت و صلابت به خرج داد، جهاد نمود و سرانجام با جانبازی و جان‌نثاری سال‌هاست ساکت و آرام بر روی تخت قرار گرفت تا آیتی بر آیات الهی و الگو و سرمشقی برای زمینیان باشد.
 
از سوی دیگر همسری باوفا، مقاوم، بافرزندانی معصوم مسئولیت سنگین پرستاری و تعلیم و تربیت فرزندان را بر عهده گرفت و سال‌ها در میدان آزمایش دشوار که گاه صخره سخت را بی‌تاب می‌کرد، صبوری به خرج دهند و مرهمی بر زخم جانکاه سید نور خدا، مادری آرام‌بخش بر دل پسر و دختر محزون خود باشد و زینب وار رسالت سنگین خود را به پایان برد.
درود بر اشک و لبخند سید نور خدا موسوی و سلام و درود خدا بر جانبازان و همسران فداکارشان .
 
 
تجلیل نماینده ولی فقیه از زحمات همسر شهید زنده لرستانی 
ارسال نظرات