به همت پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) روستای مغان

برگزاری یادواره شهدای روستای مغان،عملیات محرم و مدافع حرم شهرستان شاهرود

یادواره شهدای روستای مغان،عملیات محرم و مدافع حرم شهرستان شاهرود به همت پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) حوزه بسیج نجف اشرف در حسینیه روستای مغان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۰۱۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره شهدای عملیات محرم و مدافع حرم شهرستان شاهرود به همت پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) حوزه بسیج روستایی نجف اشرف با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین در حسینیه اعظم روستای مغان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشوراست اظهار کرد: صلابت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی نشات گرفته از عاشورا و کربلاست و دشمنان ما با شناخت این نقطه قوت بزرگ تلاش می کنند با این شاخصه مهم اقتدار ما مقابله کنند و جنگ نرم دشمن در این راستاست.

وی افزود: هر چه یادواره های شهدا بیشتر باشد و ارزش های دفاع مقدس در جامعه ترویج شود جنگ نرم دشمن بی اثر می شود و ما باید این شاخصه ها را تقویت نماییم.

عضو موسسه سیره شهدا قم خاطر نشان کرد: شبکه های رایگان رادیویی و تلوزیونی و اینترنتی 24 ساعته رایگان برای تخریب عقاید و افکار جامعه ما برنامه تولید و پخش می کنند و ما باید بفهمیم که این برنامه سازی رایگان به خاطر اینکه ما را دوست دارند نیست و هدف دیگری را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: همه مردم و مسئولین ما باید به بیانات رهبری در امر فرهنگ توجه داشته باشند چرا که فرهنگ زیر ساخت جامعه هست و همه ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی به فرهنگ مربوط می شود و وقتی اقتصاد مقاومتی گفته می شود یعنی توجه به فرهنگ مصرف و تولید و وقتی وحدت و اتحاد و انسجام بیان می شود یعنی توجه به فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی است.

در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) در وصف شهدای کربلا به مرثیه خوانی و عزاداری پرداختند.

خاطر نشان می شود این یادواره به یاد 14 شهید روستای مغان و شهدای عملیات محرم و مدافع حرم شهرستان شاهرود از جمله شهیدان ابراهیم و عباس قاسمپور،غلامرضا باقریه،سیدمجید محمدیان،شیخ محمود صاحبی،محمدصادقی،محمدرضا صدرمغانی،محمدتقی ابراهیمی و شهیدان تابسته،میردوستی،اصحابی و زرهرن برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار