خبرهای داغ:
مسئول ایمنی سپاه جلفا:

رعایت مسائل ایمنی، مهمترین عامل در نتیجه گیری است

خبرگزاری بسیج: مسئول ایمنی سپاه جلفا با گرامیداشت هفته ایمنی ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در سپاه، رعایت مسایل ایمنی در ماموریت ها را مهمترین عامل در نتیجه گیری دانست.
کد خبر: ۸۷۵۸۰۶۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین علیاری اظهار داشت: در ماموریت ها مسئله ایمنی مهم ترین عامل در نتیجه گیری هاست و بازرسی ها و ایمنی در سپاه باید با دقت بیشتری پیگیری شود تا شاهد هیچگونه سوانح و حوادث ناگواری نباشیم.

وی بیان کرد: با توجه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه و اهمیت دادن به این موضوع و بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص بروز حوادث و سوانح وهمچنین آشنایی با قوانین و مقررات جدید ایمنی، برنامه هایی در سپاه و بسیج در طول سال برگزار می شود.

علیاری با اشاره به لزوم رعایت ایمنی گفت: ما نمی‌توانیم وقوع هیچ رویدادی را به تصادف، شانس و تقدیر ارتباط دهیم و اینکه ما در تحلیل یک حادثه به قضا و قدر اکتفا کنیم چیزی جز نادیده گرفتن مسئولیت خود نیست، سپاه پاسداران نیز توجه زیادی به اقدامات ایمنی و پیشگیری از حوادث دارد و نیاز است در همه مسائل کاری همواره این اقدامات را انجام دهیم.

مدیر ایمنی سپاه جلفا نظارت ایمنی از رده های مقاومت ، برگزاری مسابقات، بازدیدهای خودرویی، برگزاری کارگاه های آگاهسازی و توانمندسازی برای کارکنان، تهیه و تکثیر گاهنامه و قرائت پیام ایمنی در صبحگاه مشترک را از مهم ترین برنامه های اجرا شده در هفته ایمنی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها