سردار بابایی:

اقدامات فرهنگی باید در مسیر روحیه استکبار ستیزی و حق طلبی باشد

اقدامات فرهنگی و هنری باید در مخاطب، روحیه دشمن‌ستیزی، کمک به مظلوم و حق‌طلبی را ایجاد کند.
کد خبر: ۸۷۵۸۱۵۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدحسین بابایی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تابستانی ساحل سالم و پارک پاک و افتتاحیه طرح‌های مقابله با معضلات اجتماعی که در سالن الغدیر سپاه کربلای استان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات فرهنگی و هنری باید در مخاطب، روحیه دشمن‌ستیزی، کمک به مظلوم و حق‌طلبی را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه هدف کار ما این نیست که سرگرمی ایجاد کنیم و ابزار سرگرمی هم زیاد است، افزود: کار ما باید حس کمک به ضعفا و ستمدیدگان و ایجاد عرفان و اخلاق باشد.

بابایی با اشاره به اقدامات انجام شده در ساحل سالم و پارک پاک خاطر نشان کرد: رنگ کار باید طوری باشد که مورد تایید امام زمان عج باشد.

وی با اشاره به کمبود بودجه و اعتبار بیان کرد: اگر یک ریال بودجه در ارتباط با این جشنواره و مسائل فرهنگی برسد در جای دیگری مصرف نشده و به طور مستقیم به دست شما می‌رسد و البته ما بیشتر از آن مقداری که می‌آید هزینه می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه نقطه مقابل نمی‌خواهد این کار انجام شود و شدیدا القا می‌کند که سپاه فقط نقش نظامی دارد و از همین جهت بودجه نمی‌دهد، تاکید کرد: اگر درصد بگیریم بودجه فرهنگی سپاه درصد کمی از اعتباری است که در اختیار دیگران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که از کمبودها گلایه نکنید و نگویید اول امکانات بعد ماموریت، اول ماموریت آخر هم ماموریت تصریح کرد: ما جنگی با دو تفکر داریم و اگر شفاف بگویم  این جنگ بین خودی و غیرخودی است لذا اگر روزی مسئولان حقوق ما را هم ندادند ما دست از فعالیت بر نمی‌داریم و با همه کمبودها کار می‌کنیم.

بابایی با بیان اینکه در مسئله نفوذ به دنبال خارجی‌ها نباشید، یادآور شد: موضوع FATF و موضوع برجام  در واقع همان خطر نفوذ است.

وی با اشاره به موضوع برگزاری کنسرت در کشور بیان کرد: معضل ما فقط اجازه ندادن کنسرت در بعضی شهر‌هاست؟ آیا مشکلاتی مانند ازدواج و... وجود ندارد؟

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به ترویج طب سنتی اسلامی ایرانی افزود: مسیری که داریم سختی‌های زیادی دارد فرماندهان تدبیری کنند تا این حرکت فرهنگی که آغاز شده‌ است به دلیل نرسیدن بودجه متوقف نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار