خبرهای داغ:
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانش نامه انقلاب اسلامی گفت:عده ایی در کشور هستند که اهل نماز ، عبادت و مسجد و نماز هستند ولی راهشان از راه اسلام راستین و اسلام ناب محمدی جداست
کد خبر: ۸۷۵۸۲۰۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان صبح امروز رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانش نامه انقلاب اسلامی در مراسم بصیرت عاشورایی در امامزاده عبدالله گرگان گفت:در حادثه عظیم کربلا سه گروه با سه ویژگی در زمان امام بودند که هر سه مسلمان، نماز خوان، و ادعای پیروی از پیامبر را داشتند.

وی  افزود: دسته اول یاران ابا عبدالله (ع) بودند که افرادی مسلح به سلاح ایمان و محب اهل البیت و تابع ولی و امام زمان خود بودند که هیچ قدرتی نمی توانست آنان را متزلزل کند. که در مقایسه با ملت ما باید گفت که حضرت امام (ره) که موسس این نهضت اسلامی بود ملت ایران را به همین سلاح مسلح نمود  چرا که در زمانی که نه موشک و نه تجهیزاتی داشتیم با دست خالی و به فرمان رهبر در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و پیروز شدند که ولایت مداری، ارمان گرایی از خود گذشتگی و سازش ناپذیری از ویژگیهای بارز این افراد بود.

وی افزود: دسته دوم ترک کنندگان صحنه بودند که بخاطر دلبستگی به دنیا از مکتب ولایت بی بهره بودند و اهل رزم و بزم نبودند و در حقیقت اشبا الرجال بودند.

وی در ادامه گفت: دسته سوم کسانی بودند که در رویارویی با امام حسین (ع) در مقابل آن حضرت ایستادند و امام حسین (ع) و یارانش را به شهادت رساندند که از ویژگیهای این دسته از افراد قدرت طلبی ، خودپرستی، خودخواهی ، گمراهی و بی بصیرتی را می توان نام برد که امروز نیز متاسفانه از این دسته از افراد در کشور ما وجود دارند.

حجت الاسلام روحانی گفت:عده ایی در کشور هستند که اهل نماز ، عبادت و مسجد و نماز هستند ولی راهشان از راه اسلام راستین و اسلام ناب محمدی جداست که همان ویژگی های کثیف و پلید یزیدیان را دارند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ودانش نامه انقلاب اسلامی اظهار داشت: جریان بسیار خطرناکی در جامعه است که اگر با آنها با هوشیاری برخورد نگردد خسارات جبران ناپذیری به انقلاب و ارزشهای اسلامی وارد خواهد شد چرا که اعتقاد این جریان بر این است که لازمه استقلال جهانی شدن و همفکری با غرب است لذا استقلال ما را نفی کرده و اسلام ناب محمدی را مردود می دانند.

روحانی در خصوص تذکرات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص برجام و مزاکرات با آمریکا گفت: معظم له بارها در این خصوص تذکر داده و فرمودند که این کار بیهوده است و مومن کار بیهوده انجام نمیدهد ولی متاسفانه نه تنها ولایت مداری در بین بعضی از دولتمردان ما به چشم نمی خورد بلکه همفکری آنان با غرب و کنار گذاشتن ارزشهای انقلاب سر لوحه کارشان است و امروز شاهد برگزاری کنسرتهای مغایر با ارزشها در کشور هستیم که همه با مجوز و تایید این افراد است.

روحانی افزود: دادن دست همکاری به دشمنان , دروغ گویی و روراست نبودن با مردم ، عدم شفاف سازی مزاکرات و پشت پرده برجام که بارها رهبر انقلاب به این موضوع اصرار داشتند اینها همه فعالیت یک جریان غیر اسلامی را در کشور نشان می دهد.

حجت الاسلام روحانی محورهای انقلابی بودن را به نقل از رهبر انقلاب پایبندی به آرمانهای انقلاب ، همت برای رسیدن به اهداف انقلاب ، پایبند بودن به استقلال کشور، حساس بودن در مقابل دشمن و عدم تبعیت از دشمن و داشتن بصیرت و تقوی سیاسی خواند و خاطر نشان کرد:امروز در جامعه ما آیه اشداء اللکفار برعکس عمل می شود چرا که عده ایی با شنیدن نام آمریکا آب دهانشان سرازیر شده و نیروهای انقلابی و بسیجی را با حربه و تهمت خشونت طلبی و افراطی سرکوب می کنند و به جای اعتراف به شکست در این مزاکرات و قبول اشتباهات خود باز به تکرار اندیشه های غلط خود پا فشاری می کنندو این در حالی است که روز به روز مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیشتر شده تا جایی که بعضی از مردم توان خرید اقلام ابتدایی خود را ندارند .

وی با اشاره به حقوقهای نجومی  برخی از مدیران دستگاههای دولتی در جامعه افزود:مدیران دولت کنونی حقوقهای نجومی دریافت می کنند و دولتمردان فقط با طرح اینکه باید ریشه یابی نماییم و از برخورد و جنجالی بپرهیزیم از این دزدان بیت المال حمایت می کنند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ودانش نامه انقلاب اسلامی گفت: دولتمردان یا خود شریک این دزدیها هستند و یا لیاقت و توان کنترل مدیران خود را ندارند لذا می بایست جوابگو باشند.

وی در پایان درخصوص افراذی در جامعه به دلیل ترس از دست دادن موقعیت و جایگاه شغلی خود  حرفی نمیزنند گفت: اینان در حقیقت همان دسته از افرادی هستند که در روز عاشورا از ترس از دست دادن جان و مال خود در مقابل یزیدیان سکوت کردند و اینان گناهشان کمتر از یزیدیان  نیست.

انتهای خبر
ارسال نظرات
پر بیننده ها