خبرهای داغ:
پاسخ قائم مقام وزیر کشور به موضوع تغییر استاندار اصفهان:
قائم مقام وزیر کشور گفت: هر وقت دولت تغییر استاندار را تأیید کرد ما اطلاع‌رسانی می‌کنیم؛ اما تا آخرین لحظه از ظرفیت مدیران ارشد خود بهره می‌بریم.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۲۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول زرگرپور استاندار 62 ساله و باتجربه اصفهان در ماه‌های اخیر ماندن یا رفتنش از استانداری اصفهان به سوژه رسانه‌های مکتوب و مجازی مبدل شده است. شایعاتی که عمرشان بیش از یک روز یا حتی کمتر است اما به شدت نه تنها فضای سیاسی استان اصفهان، بلکه فضای سیاسی کشور را متاثر می سازد.

نکته جالب‌توجه در این بین عطش رسانه‌های یک جریان خاص برای پرداختن به این موضوع است که به نظر برای تغییر استاندار اصفهان، همواره سعی دارند تا این موضوع را زنده نگاه دارند. از آخرین موج شایعات درباره استاندار اصفهان چند هفته‌ای است که می‌گذرد ولی باز هم رسانه‌ها یکی از سوالاتی که از مسؤولان دولت و به ویژه وزارت کشور می‌پرسند بحث تغییر در مدیریت استان اصفهان است.

چندی پیش رسول زرگرپور استاندار اصفهان در پاسخ به سؤالی مبنی بر تغییرش گفته بود: «این سؤال را باید از دولت بپرسید».

امروز قائم مقام وزیر کشور در حاشیه همایش سراسری معاونان سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر تغییر رسول زرگرپور گفته است: همگامی مسئولان با سیاست‌های دولت و کارآمدی دو شاخصه برای تغییر یا انتصابات در دولت است. اگر فردی این ویژگی‌ها را داشته باشد تغییر نخواهد کرد. البته بعضی فرمانداران بازنشست شده‌اند یا برخی هم می‌خواهند محل کار خود را تغییر دهند یا اصلاً به دلایلی با ما قطع همکاری کنند که تغییرات در این حد همیشه وجود داشته است.

مقیمی همچنین تأکید کرده است: هر وقت دولت تغییر استاندار را تأیید کرد ما اطلاع‌رسانی می‌کنیم؛ اما تا آخرین لحظه از ظرفیت مدیران ارشد خود بهره می‌بریم.

به گزارش فارس، شایعه جدی تغییر رسول زرگرپور وقتی منتشر شد که وی ماه گذشته به دیدار رئیس‌جمهور رفت و درباره مسائل استان و مطالبات مردم با روحانی صحبت کرد. برخی جریانات و محافل رسانه‌ای و سیاسی این دیدار را به استعفای استاندار تعبیر کردند و بلافاصله فضای رسانه‌ای و مجازی تحت تأثیر این خبر قرار گرفت.

اما عمر این شایعه زود به پایان رسید و با تکذیبیه روابط عمومی استانداری فضای استان آرام گرفت اما موج دیگر تغییر استاندار اصفهان توسط یک کانال منتسب به اصلاح‌طلبان در تلگرام بود که موجی از شایعات را برای استاندار اصفهان ایجاد کرد.

در ادامه برخی منابع غیر رسمی از مخالفت برخی چهره‌های سرشناس سیاسی، پارلمانی و مذهبی اصفهان با تغییر زرگرپور خبر داده بودند که همین امر موجب حضور فرستاده دولت در اصفهان شده و دیدار نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور و آیت الله مظاهری از مراجع اعظام تقلید را رقم زد. پس از این دیدار و انتشار خصوصی محتوای آن بود که حجم گسترده‌ای از شایعات تغییر در اصفهان فرونشست و به برخی اظهارنظرهای شخصی محدود شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها