در چهارمین روز از اجلاسیه ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد که به‌نام شهدای زن نام‌گذاری شد از تمبر شهدای زن و کتاب خاطرات زخمی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۴۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

چهارمین روز اجلاسیه 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به‌نام اجلاسیه شهدای زنان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مینو اصلانی رئیس بسیج زنان و برخی از زنان رزمنده دفاع مقدس در جنگ تحمیلی برگزار شد.

سردار نقدی سخنران ویژه این اجلاسیه اظهار کرد: حضرت زینب(س) در یک روز تمام عزیزانش را از دست داد اما بلاغت و فصاحت نبوی خطبه ماندگار این بزرگوار را برای همه تاریخ تا ابدیت به جا گذاشته شده است.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه حضرت زینب(س) انسانیت، کرامت و فضیلت خود و همچنین مقام و عظمتش را نزد خدا یافته است، گفت: تجلی این مهم 7 هزار زن شهیده است که کمال را به جامعه بشری نشان دادند.

وی بیان کرد: مادران عزیز و بزرگوار شهدا از شهادت فرزندان خود خم به ابرو نمی‌آورند و حتی مادر شهیدی بعد از شهادت و از دست دادن 5 فرزند خود به نزد امام شرفیاب می‌شود و به امام می‌گوید پسر دیگری ندارد تا به او اجازه ورود به جبهه‌ها و قربانی شدن در راه انقلاب را بدهد.

 جامعه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد سه زن شهیده تقدیم انقلاب کرده است.

در این نشست از تمبر شهدای زن و کتاب خاطرات زخمی با حضور سردار نقدی رونمایی شد.
















شد.


ارسال نظرات