خبرهای داغ:
ثبت‌نام در مهد قرآنی مؤسسه نغمه‌های عشق اندیمشک با هدف آشنایی خردسالان با مباحث قرآنی و تسلط کافی بر قرآن پس از یک سال آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۲۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

مهراب سراج‌الدین، مدیر مؤسسه فرهنگی و قرآنی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه ثبت‌نام از خردسالان جهت شرکت در دوره‌های مهدقرآنی این مؤسسه آغاز شده است، افزود: ثبت‌نام تا شنبه ۱۷ مهرماه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این مهد ویژه خردسالان ۵/۳ تا ۵ سال است، افزود: به این خردسالان رشته‌های قرآنی شامل روخوانی، تجوید، روانخوانی، حفظ قرآن و مباحث علمی شامل علوم و آزمایشگاه، ریاضی، فارسی و آموزش داده خواهد شد.

سراج‌الدین با اشاره به اینکه این دوره‌ها جهت آشنایی خردسالان با مباحث قرآنی و با هدف تسلط خردسالان پس از یک سال بر امر روخوانی قرآن کریم برگزار شده است، افزود: منابع درسی این دوره‌ها از سوی دارالقرآن آستان قدس رضوی معرفی شده‌اند. این مباحث به روش بازی و سرگرمی به خردسالان آموزش داده خواهد شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی و فرهنگی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک به عنوان مؤسسه برتر کشور در کنگره ملی مهدویت و مؤسسه برتر استان در سال‌های ۹۲ و ۹۴ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها