سردار حمیدزاده در یادواره شهدای روستای بدشت شاهرود گفت: استکبار جهانی با آرمان های انقلاب اسلامی مخالف است.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۵۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن حمیدزاده در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روستای بدشت شهرستان شاهرود که به همت پایگاه بسیج حوزه روستایی نجف اشرف و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولین در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه شهدا به امام حسین(ع) و عاشورا اقتدا کردند اظهار کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشورا برای احیا اسلام در قرن حاضر بود و جانفشانی ملت ما با توچجه به ایثار یاران امام حسین(ع) محقق گشت.

وی افزود: دفاع مقدس ما گوشه ای از واقعیت های دشمنان اسلام ناب است که اگر 1400 سال پیش به امام حسین(ع) و یارانش رحم نکردند امروز نیز آنها همان راه را ادامه می دهند و در مسیر حرکتی باطل و ظلم انحرافی ایجاد نشده همان خشونت و ظلم را دارند.

حمیدزاده با بیان اینکه در زمان حال نیز دشمنان همان خوی وحشی گری خود را دارند و می خواهند اسلام ناب را از بین ببرند خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم با دیپلماسی لبخند در مقابل استکبار جلو برویم چرا که آنها در زیر این دستکش مخملی، دست چدنی آماده کرده اند تا ضربه بزنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و راهبردهای حزب کلینتون در برابر جمهوری اسلامی تصریح کرد: نخستین سیاست راهبردی این حزب در برابر ایران ادامه توافق هسته‌ای و تعطیلی برنامه هسته‌ای تعریف شده است.

معاون امور مجلس سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: راهبردهای دیگر این حزب در قبال ایران، جلوگیری از نقش مخرب ایران در منطقه یعنی عدم حمایت ایران از حزب الله و انصار الله و نیز تقویت دوستان آمریکا در منطقه و افزایش تحریم های غیرهسته‌ ای و مقابله با برنامه موشک های بالستیک است که باید گفت این خواب ها را به گور خواهند برد.

حمید زاده با اشاره به جنگ سخت و نیمه سخت علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد: در حوزه جنگ نرم، تیم هایی از اینها در قالب فعال فرهنگی وارد ایران می‌شوند و جاسوسی می‌کنند و امثال جیسون رضاییان و همسرش که سازمان اطلاعات سپاه آنها را دستگیر می‌کند و این تنها گوشه‌ای از برنامه های آنها علیه ملت ایران است.

حمید زاده ادامه داد: هر چه امروز کشور ما دارد و هر چه در آینده به دست بیاورد، به برکت خون شهدا است؛ روزگاری در این مملکت در روزنامه ها نوشتند که عاشورا صاحب خشونت طلبی است؛ اما آنچه مهم است حفظ راه شهدا است و قوای سه گانه ما بایستی پشتیبان راه شهدا باشند.

وی بیان کرد: نماینده انگلیس به آقای خرازی در سال‌های اول انقلاب می‌گوید که این حرف‌ها حرف اتحادیه اروپا است، ما ولایت‌فقیه نمی‌دانیم چیست و به رسمیت هم نمی‌شناسیم، ما سپاه را به رسمیت نمی‌شناسیم، نمی‌گذاریم حجاب را در کشور نهادینه کنند، انتخابات بدون نظارت استصوابی را قبول نداریم و اسرائیل عمق استراتژیک ماست و یعنی چه که باید از بین برود.

معاون امور مجلس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: این راهبردها از اول انقلاب بوده و اکنون نیز با شدت بیشتری در حال پیگیری است و آنها در تلاش هستند تا به انقلاب اسلامی خواسته خود را تحمیل کنند که البته نتوانسته و نخواهند توانست چرا که خودشان اعتراف دارند این ملت یک بال سرخ حسینی و یک بال سبز مهدوی دارد که این دو بال سبب نجات و مقاومت آنهاست.

وی افزود: آنها در جنگ نرم این دو بال را هدف قرار داده و با بمباران فکری و اعتقادی تلاش دارند اذهان جامعه ما را مخدوش و منحرف کنند و ما باید مراقب باشیم و با بصیرت و تبعیت از ولایت در این راه خود ادامه دهیم.

در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) به عزاداری و مرثیه خوانی در وصف امام راحل و شهدا پرداختند.

این یادواره به یاد شهدای روستای بدشت شاهرود، شهیدان سیدحبیب حسینی نژاد و ناصر عرب احمدی و شهدای مدافع حرم شهرستان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها