در توجه به معيشت و اشتغال مردم و جامعه به هيچ وجه نگاه سياسي نداريم.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۷۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در ديدار با هيات رييسه شركت تعاوني مصرف كاركنان استانداري زنجان گفت: توجه به همكاران را جزء اصلي ترين نگاههاي مديريتي خود مي دانم.

اسداله درويش اميري افزود: كاركنان جزء عائله دولت و مسولين محسوب مي شوند و اين مساله يكي از باورهاي من است.

وی با اشاره به اینکه توجه به معيشت و اشتغال مردم و جامعه به هيچ وجه نگاه سياسي نداريم، اظهار داشت:.در خصوص شركت تعاوني مصرف كاركنان هر گونه حمايت و همكاري لازم را انجام خواهيم داد.

اسداله درويش اميري تاكيد كرد: در ابتداي اين جلسه رئيس هيات مديره شركت تعاوني مصرف كاركنان استانداري ضمن تشكر از سخنان استاندار در جلسه هم انديشي با همكاران، ادامه داد: سخنان شما موجب اميدواري و افزايش روحيه و اميد كليه كاركنان گرديد كه حضور پرشور و بي سابقه همكاران در انتخابات هيات مديره اين تعاوني اولين اثر مثبت آن مي باشد.

همچنین در این جلسه نايب رئيس هيات مديره شركت تعاوني مصرف كاركنان استانداري زنجان طي گزارشي به بيان وضعيت گذشته و فعلي شركت تعاوني پرداخته و طرح هاي در دست اقدام و مشكلات موجود را برشمرد.

محمدرضا هادوي با تاكيد بر تلاش هيات مديره براي ايجاد زمينه اشتغال فرزندان همكاران از استاندار درخواست كرد حمايت و مساعدت لازم را در زمينه فعاليت هاي شركت تعاوني مصرف كاركنان استانداري به عمل آورد.

ارسال نظرات