خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین بهشتی‌پور گفت: همایش شیرخوارگان حسینی برای ششمین سال پیاپی در سالروز جهانی حضرت علی اصغر (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۷۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
همایش شیرخوارگان حسینی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین جواد بهشتی پور، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفتگو با خبرنگاران در قم، عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با نخستین جمعه ماه محرم و همزمان با سالروز جهانی حضرت علی اصغر(ع) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.
 
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: همایش شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به صورت همزمان در نقاط مختلف کشور و در 41 کشور جهان برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهشتی پور افزود: همایش شیرخوارگان حسینی برای ششمین سال پیاپی است که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود و مادران با کودکان شیرخوار خود در این مراسم حضور می‌یابند.
 
وی ادامه داد: در این مراسم مادران با در آغوش گرفتن کودکان به یاد مادر حضرت علی اصغر (ع) زمزمه لالایی سر می‌دهند و در سوگ این شهید 6 ماهه اشک می‌ریزند.
 
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) یادآور شد: همایش شیرخوارگان حسینی در روز جمعه (16 مهر مصادف با 5 محرم الحرام) ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میردامادی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهشتی پور گفت: در این مراسم سیدمحسن بنی‌فاطمه و سیدعلی حسینی نژاد به مرثیه خوانی واقعه گویی شهادت مظلومانه طفل شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) می‌پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها