رئیس اداره تبلیغات کوثر گفت: شهرستان کوثر دارای 100 روستا می باشد که 80 روستای آن در ایام محرم از 40 روحانی برای امر منابر تبلیغی و ترویج فرهنگ عاشورایی بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۹۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

حجت‌الاسلام محسن صفری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارکوثرخبراز هماهنگی و ساماندهی روحانیون برای اعزام به مساجد روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: برای دهه ی اول محرم برنامه ریزی های مستمری در راستای بهره مندی اهالی شهرستان کوثر به خصوص روستاییان عزیز و متدین از منابر تبلیغی انجام یافته است.

وی در ادامه افزود: با عنایت به برنامه ریزی منظم و دقیق و پیرو مذاکرات متعدد با هیات امنای مساجد روستاهای شهرستان و همچنین روحانیون، اعزام مبلغ به روستاها تا کنون با مشخص کردن بیش از 40 منابر تبلیغی در مساجد برای تبیین فرهنگ عاشورایی به اهالی کار خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر خاطر نشان کرد: با عنایت به استقبال اهالی ولایت مدار از حضور روحانیت در دهه ی اول محرم و همکاری واحد اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل انتظار می رود این بخش از اعزام به بیش از ۸۰ منبر تبلیغی در همه روستاهای شهرستان ارتقاء یابد.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه این سازمان آمادگی کامل برای اعزام مبلغ به منابر و مساجد همه روستاهای شهرستان کوثر را دارد، ابراز کرد: در دهه دوم محرم نیز اعزام مبلغین و روحانیون به روستاهای شهرستان کوثر انجام خواهد یافت.

رییس اداره تبلغات اسلامی کوثر گفت: در مناسبت های مذهبی بخصوص در ایام محرم اکثر روستاهای شهرستان کوثر مجالس مذهبی برگزار می شود که مجالس این روستاها به صورت روحانی محور است.


ارسال نظرات