خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهر متذکر شد: خواص جامعه ولایت پذیری خود را به مردم ثابت کنند تا جامعه از فتنه ها و آسیب ها در امان بماند.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۱۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرین شهر، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های نماز جمعه این هفته زرین شهر گفت: آنچه که کشور را از فتنه ها و آسیب ها در امان نگاه داشته، ولایت پذیری جامعه است.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه خواص جامعه ولایت پذیری خود را به مردم ثابت کنند خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب بسیار هوشیارانه و آگاهانه تذکری را در خصوص حضور و یا عدم حضور برخی افراد در صحنه انتخابات دادند که متأسفانه از طرف کسانی که باید مورد توجه قرار می گرفت، مورد توجه قرارنگرفت و حضرت آقا مجبور شدند از طریق تربیون عمومی چنین موضوعی را مطرح کنند.

خطیب نماز جمعه زرین شهر تبعیت محض از ولایت فقیه را امری ضروری برشمرد و تصریح کرد: در زمان جنگ و در واقعه فتح خرمشهر نیز اختلاف های زیادی وجود داشت اما وقتی که امام(ره) دستوری را در این زمینه صادر فرمودند، همه نهادها بدون هیچ حرفی اطاعت کردند که البته امروزه شاهد برکات عظیم این تبعیت هم هستیم.

حجت الاسلام باقریان اختلافات داخلی را آفت بزرگ جوامع اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آفت جامعه اختلاف است و این را هم باید بدانیم که یک تذکر به جا و حکیمانه نباید به بگو مگو ها و اختلافات بین مومنان در جامعه منجر شود.

امام جمعه زرین شهر با تاکید بر این موضوع که متاسفانه عده ای در نظام اصل حکومت دینی و نظام اسلامی را قبول ندارند یادآور شد: این ها کسانی هستند که گرفتار تهاجم فرهنگی و اسیر تبلیغات ماهواره ها شده اند و به طور یقین تکلیف این گروه اندک نیز معلوم و مشخص است.

خطیب نماز جمعه زرین شهر ادامه داد: گروهی هم در داخل کشور هستند که خودشان را هم ردیف رهبر انقلاب می دانند و در مسائل و چالش های مختلف نظام سرناسازگاری دارند و همواره به دنبال بهانه تراشی در کشور هستند.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز ما پلیس با اقتدار می خواهیم نه پلیس قدرتمند چراکه قدرت وقتی از بین برود از صاحب قدرت هیچ چیزی نمی ماند اما وقتی اقتدار باشد این اقتدار ماندگار و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها