خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه کلاله از اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۴۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کلاله ، .نخستین کاروان دانش‌آموزان شهرستان کلاله، با بدرقه مسؤولان و اولیای دانش‌آموزان، به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

با اعزام این کاروان که متشکل از 150 دانش‌آموز دختر مقطع دوره متوسطه هستند، عملیات اعزام دانش‌آموزان  شهرستان کلاله به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله در حاشیه این اعزام در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)،اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان از شهرستان کلاله  با بدرقه مسئولان شهرستانی، از امروز آغاز شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله نیز در حاشیه این مراسم گفت:حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس فرصتی به وجود می‌آورد تا این عزیزان از نزدیک با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول این دوران آشنا شوند.


 عمارلو  خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ این سرزمین است که باید آیندگان با آنها آشنا شوند و یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، بازدید آینده‌سازان و نسل جوان جامعه که دوران دفاع مقدس را درک نکردند از مناطق عملیاتی کشور است.

وی تصریح کرد : در فصل پاییز اردوهای کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق جنگی غرب کشور انجام می‌شود و در فصل زمستان کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها