خبرهای داغ:
مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه قم از انتشار دومین شماره نشریه پژوهشی تلاوت وحی توسط واحد خواهران این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۴۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
نشریه تلاوت وحی در دانشگاه قم منتشر شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی اسدتاش، مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه قم در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: یکی از فعالیت‎هایی که در بخش پژوهش قرآنی در دانشگاه قم انجام شده است، انتشار نشریه تلاوت وحی است که به همت واحد خواهران منتشر می‎شود.

وی افزود: اخیرا دومین شماره از نشریه تلاوت وحی که اثری علمی و پژوهشی پیرامون قرآن کریم است منتشر شد که مورد استقبال علاقه‎مندان به عرصه قرائت و پژوهش در این حوزه قرار گرفت.

مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه قم بیان کرد: از جمله برنامه‎های این دفتر می‎توان به بزرگداشت هفته قرآن اشاره کرد که در این رابطه برنامه‎های آموزشی و ترویجی مختلفی در عرصه قرآن پژوهی برگزاری می‎شود.‎

وی گفت: از جمله برنامه‎های قرآنی دانشگاه قم در ایام هفته قرآن می‎توان به دیدار قرآنیون دانشگاه با با آیت‎الله العظمی جوادی آملی اشاره کرد؛ هرساله سعی می‎شود در این ایام با علمای قرآنی دیداری صورت گیرد که امسال نیز در محضر آیت‏الله‎العظمی جوادی تلمذ خواهیم کرد.

اسدتاش بیان کرد: همچنین در این هفته قرار است که اردوی توجیهی برای دانشجویان قرآنی در مرکز تحقیقاتی جهاددانشگاهی دوره تخصصی و تفریحی قرآن کریم برگزار شود؛ سال گذشته این برنامه با استقبال جالب توجه دانشجویان برگزار شد و خوشبختانه ثمردهی مناسبی نیز در این برنامه‌ها صورت گرفت.
ارسال نظرات