خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسین پور در گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شاهرود گفت: مردم و رهبری در پای انقلاب محکم ایستاده اند اما برخی مسئولین دنبال از بین بردن انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۵۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی حسین پور در گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شاهرود که به مناسبت ماه محرم در سالن همایش های کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد در سخنانی با اشاره به چهار نوع امتحان اظهار کرد: امتحان بر مصیبت که صبر است و امتحان بر واجبات و امتحان بر حلال و حرام خدا و سخت ترین امتحان ،امتحان بر نعمت است.

وی با بیان مثالهایی در باب نعمت و امتحان آن افزود: مصیبت یوسف از آنجا شروع شد که زیبا و خوش تیپ بود و تمام داستان حول نعمت زیبایی بود که البته یوسف از این امتحان سربلند بیرون آمد، حضرت مریم(س) تمام مشکلاتش از اینجا شروع شد که طاهر و عفیف بود اما عیسی را به دنیا آورد که البته آبرو دست خداست و نه بنده خدا و بوسیله عیسی(ع) موضوع بیان گردید.

حسین پور خاطر نشان کرد: آیا ما نباید به این همه نعمت افتخار کنیم، آیت الله بهجت می فرماید(مراقب رشوه دادن های دشمن باشید) این تاکید ایشان به رهبری انقلاب بود و منظور از رشوه فقط پول و مال نیست بلکه تعریف و تمجیدهای بی مورد و چابلوسی اطرافیان نیز رشوه است.

وی تصریح کرد: آقایان می گویند مشکل ما با جهان حل شده است این چه حل شدنی است چون شما را تحویل می گیرند مشکل حل شده است نه اینگونه نیست، رهبری بر نفوذ تاکید دارند، این نفوذ با رشوه و لفاظی هاست، افراد کشته مُرده ما نیستند بلکه از ما نفعی می خواهند و پشت سَر به شکل دیگری هستند.

معاون دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارلله سپاه با بیان اینکه برای امام راحل این تشویق ها و مرگ ها بی اهمیت بود و هدفش را دنبال می کرد افزود: در مسیر جریان حق، تفکر نو با تفکر الهی جدا می شود، واقعیت های عالم با علم دودوتا چهارتا کجا و کشتی نوح کجا اما باید دانست که قدرت خدا از همه اینها بالاتر است.

وی بیان کرد: در غرب اعتقاد به خدا دارند اما خدا در سیاست و زندگی افراد حق دخالت ندارد، در کربلا روز اول سپاهیان حُر به امام اقتدا کردند چرا که فرزند رسول و امام بود اما دهم محرم سَر او را جدا کردند و نظاره گر بودند حتی کشته های خود را کفن و نماز و دفن کردند اما امام و یارانش را روی زمین رها کردند چرا که آنها را مسلمان نمی دانستند.

حسین پور ادامه داد: حتی در غارت خیام حرم اهل بیت نیز با توجه به احکام اسلام عمل کردند و عادلانه تقسیم و باید در اختیار امام مسلمین قرار بگیرد و خوارج هم همین حرف ها را زدند و این جریان برای 50 سال قبل از جریان محرم است در صفین اتفاق افتاد و جریان اسلام با برکت مجاهدت شهدا و امام راحل در سال 57 انقلاب پیروز شد و اسلام دوباره سربرآورد.

وی با اشاره به سخنان رهبری در باب مذاکره با استکبار در جریان انرژی هسته ای گفت: رهبری انقلاب فرمودند من به آمریکایی ها اعتماد ندارم، اهل کلک هستند و صداقت ندارند اما اصرار بر مذاکره در قضیه هسته ای دارند و بعد می گویند خلاف نظر رهبری نرفته ایم این همان جریان جنگ صفین هست که تیغ به گلوی مولا گذاشتند تا مالک اشتر برگردد.

حسین پور اضافه کرد: رهبری فرمودند این اجازه برای اتمام حجت مسئولین خوش بین و جامعه بود که حجت تمام شود که بحث لجاجت و ندانستن نیست و واقعیت را درک کنند اما آقایان نمی خواهند این بدعهدی ها را قبول کنند و دشمن استکبار را بپذیرند.

وی با بیان اینکه باید هزینه داد تا برخی متوجه شوند گفت: مردم و رهبری در پای انقلاب محکم ایستاده اند اما برخی مسئولین دنبال از بین بردن انقلاب هستند.

معاون دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارلله سپاه با اشاره به اینکه برخی می خواهند زحمات را از بین ببرند و دعوا بر سر این موضوع است اظهار کرد: امام فرمود در جواب کارتر فرمود ما را تحریم کنیم ما فرزند محرم هستیم.

وی با بیان اینکه هشت ماه از برجام گذشته و تاثیری نداشته و تذکرات به جایی نرسیده عنوان کرد: کودتای ترکیه نعمت بود که بفهمند ترکیه که دوست آمریکا بود این استکبار چه بر سرش می خواست بیاورد و عربستان نیز در حال این گذار است در حوادث 11 سپتامبر محکوم شده و باید غرامت بدهد و همه اینها بازی است تا به منافع خود برسند.

حسین پور ادامه داد: امام فرمود رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و باید از بین برود اما برخی مسئولین ما می گویند رژیم افراطی است و ما در کشور و منطقه افراطی داریم یعنی افراط نباشد حل می شود این با دیدگاه امام راحل مغایر است.

وی گفت: با فلسطین و لبنان و سوریه و عراق ماجراجویی است ما نباید دنبال ماجراجویی باشیم اگر اینگونه است پس چرا انقلاب کردید و مردم را به خیابان آورید و شهید دادیم آیا شما انقلاب نکردید پس باید جواب دهید که چرا امروز پشیمان هستید و ماجراجویی می خوانید، پس انبیا نیز ماجراجو بودند.

معاون دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارلله سپاه با بیان اینکه استکبار با جنگ بر علیه ما ترس دارند افزود: جنگ 33 روزه و 50 روزه غزه را ایران اسلامی اداره کرد و آنها متوجه قدرت نظامی ما هستند و می ترسند و اسرائیل را در این جنگ ها تنها گذاشتند این یعنی اقتدار ایران اما برخی می گویند کی جرات دارد با آمریکا سرشاخ شود.

وی با اشاره به حقوق های نجومی بیان کرد: آیا حق ما بوده در انقلاب اینگونه رفتار شود و بعد این افراد سرمایه نظام خوانده شوند وقتی آقا تاکید دارد سرمایه ما حاج قاسم است آنها این افراد را ماجراجو و افراطی می دانند و افرادی که از بیت المال می خورند و می برند را سرمایه نظام بیان می کنند.

حسین پور با اشاره به برنامه ششم توسعه عنوان کرد: در این برنامه آمده که هرکسی از سپاه خارج از کشور کار می کند باید با هماهنگی وزارت امورخارجه باشد این چه معنایی دارد.

وی با بیان اینکه ژاپن بعد از جنگ بزرگترین اقتصاد شد اما این ژاپن قدرت دفاعی نداشت ادامه داد: اگر قدرت دفاعی داشت آمریکا غلط می کرد بمباران کند شهرهای آن را چرا به دیگران این کار را نکرد، بعد ژاپن تسلیم شد آمریکایی ها چه کردند قانون اساسی نوشتند و این چه قدرت و استقلالی است واقعاً عجیب است در روزگار ما.

حسین پور تاکید کرد: نگران کمی جمعیت و سوت و داد و بیداد رسانه های بیگانه نباشیم اینها همه حرف است اگر جانم فدای ایران سر می دهی بیایید بروید سیستان بلوچستان به مردم محروم کمک کنید، این سخن امیرالمونین(ع) است که اینها غرش دارند اما باران ندارند باید اینها را رها کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها