حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد:

نباید نظام دیوان سالاری مانع پیشرفت جامعه شود

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد گفت؛ مبادا بگذاریم نظام دیوان سالاری مانع پیشرفت کشور و جامعه شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۵۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مراسم دومین اجلاسیه کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری که به مناسبت بزرگداشت شهدا و گرامی داشت ورود مقام معظم رهبری مدظله العالی در مصلی شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: حرکت اولیای الهی مبتنی بر توحید است و در برابر قدرت حق قدرتی مشابه نمی‌شود.
 
وی با بیان اینکه شهدا قدرت حق را در قبضه خدا می‌دانستند گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس قدرت خدا را در جبهه دیدند.
 
این مسئول با بیان اینکه باید با این نگاه امروز و فردا را سپری کنیم تا به پیروزی برسیم عنوان کرد: نگاه به قدرت الهی به اقتدار ما می افزاید.
 
نائب ریس دوره پیشین مجلس مقاومت در یمن، سوریه، عراق، فلسطین را محصول ایثارگری و شهادت ها در ایران دانست.
 
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: باید برای بهبود نظام و ایفای مسئولیت ور راستای تحقق اقتصاد مقاومنی تلاش کنیم و موجب پیشرفت جامعه شویم.
 
وی کلیه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را محصول ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد و بیان کرد: کشور در دوران دفاع مقدس در راستای پزشکی، اقتدار نظامی، فنی و غیره به خوبی انجام گرفته است.

حجت الاسلام ابو ترابی فرد، در دومین اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری افزود: اقتدار نظام، کسب پیشرفت های علمی و پزشکی، امنیت، حفظ تمامیت ارضی کشور، یکپارچگی و هویت یکدست از جمله دستاوردهای این اتحاد است.

وی مقاومت اسلامی در لبنان، سوریه، یمن، عراق و بحرین را برگرفته از مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: شهدای دفاع مقدس آموزگاران درس شهادت طلبی و ایستادگی در برابر استکبار هستند.

عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه با بیان اینکه رحمت خدا بر ملت ایران نازل شده است، افزود: امنیت، وحدت ملی، رهبری مدبرانه و هراس دشمن از کشور از وجوه رحمت های الهی است که در سایه دفاع مقدس بر ملت ایران نازل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار