مدير آموزش و پرورش ناحيه چهار تبريز:

محرم و صفر رمز پايداري اسلام ناب محمدي است

خبرگزاری بسیج: مدير آموزش و پرورش ناحيه چهار تبريز در جلسه كميته اجرايي بسيج ناحیه یک سپاه ولایت تبریز ضمن تسليت به مناسبت ايام سوگواري حضرت سيد الشهدا(ع) گفت: برگزاري و اجرای مراسمات محرم و صفر رمز پايداري اسلام ناب محمدي تاکنون بوده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۸۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد رضالو با اشاره به عظمت فرهنگ عاشورا افزود: فرهنگ عاشورا سرشار از ارزش های والای انسانی و غنای فرهنگی عظیمی است که درسي بزرگ براي دانش آموزان و آحاد جامعه دارد که می توان با استفاده از آن کشور را در مقابل هجمه های فرهنگی بیمه کرد.

ویبا اشاره به یکی از جلوه های مهم عاشورا در دفاع مقدس بیان کرد: فرهنگ شهادت طلبی یکی از ویژگی های است که ریشه در واقعه عاشورا دارد و جوانان این مرز و بوم با تاسی بر امام حسین(ع) در ادوار مختلف انقلاب حماسه هایی خلق کردند که موجب افتخار هر ایرانی است.

وی با اعلام آمادگی برای کمک به برنامه های فرهنگی به خصوص راهیان نور خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش آماده است با حمایت و پشتیبانی خود به جذب حداكثري دانش آموزان در بسيج دانش آموزي و اجرايي شدن بيش از ظرفيت در اعزام دانش آموزان به راهيان نور هر چه در توان دارد در کنار سپاه و بسیج ایفای نقش کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها