فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: ۱۷۶ دانش آموز دختر صومعه‌سرایی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۹۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

سرهنگ کیا عاشوری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازصومعه‌سرا اظهار داشت: یکصد و 76دانش آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی افزود: این دانش‌آموزان در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مدت سه روز از مناطق عملیاتی کرمانشاه همچون مرصاد، بازی دراز، پاوه، قصرشیرین و ... بازدید به عمل می‌آورند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا زنده نگه داشتن یاد شهدا و سیره فکری و عملی آنها را بزرگترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: تداوم مسیر شهدا ضامن استقلال، عزت، امنیت و توسعه پایدار کشور است.

سرهنگ عاشوری با اشاره به اثربخشی این اردوها تصریح کرد: آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف این اردوها است.

وی، اردوهای راهیان نور را حرکتی بزرگ و ماندگار دانست که در کشور اجرا می شود و خاطرنشان کرد: آنچه در این اردو مد نظر نظر است آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین سوق دادن آنان به سمت الگو برداری از سیره و سبک زندگی شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار داشت: دانش‌آموزان دختر این شهرستان روز جمعه(16مهر) ساعت 8 صبح از جلوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت کرمانشاه حرکت می‌کنند.

ارسال نظرات