در جلسه شورای بسیج شهرستان شاهرود

اهدا لوح و تجلیل از کانون بسیج مداحان و هنرمندان شاهرود در جشنواره ملاک اشتر بسیج استان سمنان

در جلسه شورای بسیج شهرستان شاهرود لوح و هدیه کانون بسیج مداحان و هنرمندان شهرستان شاهرود منتخب جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه استان سمنان اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۱۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جلسه شورای بسیج شهرستان شاهرود که با حضور امام جمعه و فرماندهی سپاه و فرماندهان حوزه ها و کانون های بسیج اقشار در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد لوح تقدیر و هدیه کانون بسیج مداحان و هنرمندان شاهرود که در جشنواره استانی مالک اشتر بسیج سپاه قائم آل محمد(عج) در سطح استان برگزیده شدند توسط امام جمعه و فرمانده سپاه شاهرود به مسئولین این دو کانون بسیج اهدا شد.

در این جلسه همچنین از کارگروه بانوان و خانواده مرکز راهبردی سپاه شاهرود و شورای بسیج شهرستان که در سطح سپاه استان به عنوان کارگروه برتر انتخاب شدند با اهدا لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

در این جلسه فرماندهان حوزه ها و اقشار بسیج و مسئولین و دبیران کارگروه های شورای بسیج شهرستان گزارش خود را از فعالیت های انجام شده ارائه نمودند.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در این جلسه با تاکید بر تبیین مواضع رهبر انقلاب در پیشبرد اهداف عالیه نظام اظهار کرد: باید بسیج به عنوان بازوی ولایت در راستای منویات رهبری انقلاب حرکت کند و تمام برنامه ریزی ها و راهبردها باید بر این مبنا شکل گرفته و دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به قیام حسینی و اهداف و علل و اهمیت این قیام بیان کرد: باید از این فرصت محرم و صفر استفاده و به علل و عوامل رخ داد قیام سیدالشهدا با تحلیل و تبیین بپرداریم و با تطبیق به شرایط کنونی انقلاب اسلامی و اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی اینها را بازشناسی کرده و جامعه را آگاه نماییم.

وی افزود: دشمن بشدت در حال فعالیت بر علیه اسلام و ارزش های ناب آن است و اگر ما غفلت کنیم مطمئناً از دشمن ضربه سختی خواهیم خود و باید بصیرت افزایی را در جامعه بیشتر و دوست دشمن را بهتر بشناسیم و بشناسانیم و از فرهنگ در این راستا به نحو مطلوب استفاده و جامعه را راهبری نماییم.

امینی با بیان اینکه رهبرانقلاب بسیار بر بحث فرهنگ و نفوذ تاکید دارند گفت: باید این موضوعات را برای جامعه تحلیل و تجزیه و تبیین نماییم و با نگاه تاریخی و عبرت ها و درس های آن این موضوعات را واکاوی و بسط و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه محرم و صفر و مراسمات عزاداری بسیار اهمیت دارد بیان کرد: باید در مراسم ها حضور حداکثری داشت و تلاش نمود از این فرصت برای ترویج ارزش های ناب اسلامی و انقلابی بهره بُرد و دشمنان انقلاب و اسلام را رسوا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار