خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت:‌ در شهرداری قم و شورای شهر آماده هرگونه همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم 13 آبان در قم هستیم.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۳۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طوبی حجازی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان قم برگزار شد با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه روز 13 آبان تصریح کرد:‌ باید با یک برنامه‌ریزی خوب و زمینه سازی مناسب،‌ مراسم بزرگداشت روز 13 آبان را به صورت باشکوه در شهر قم برگزار کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد:‌ در مدارس ظرفیت‌های خوبی همچون بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی وجود دارد تا ما بتوانیم با تبیین جنایت‌های آمریکا برای دانش آموزان،‌ آنها را به شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان ترغیب کنیم.

وی در خصوص ضرورت توجه به فضاسازی شهری در قم تصریح کرد:‌ برای برگزاری روز ملی 13 آبان باید به فضای شهری هم بپردازیم. از مدتی پیش رویکرد خوبی را برای فضاسازی در سطح شهر قم شروع کردیم و اقدامات خوبی در این راستا در قم صورت گرفت.

حجازی اظهار کرد:‌ از 10 روز مانده به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تبلیغات شهری را به آن سو خواهیم برد و در شهرداری قم و شورای شهر آماده هرگونه همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم 13 آبان در شهر قم هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد:‌ اگر فضای شهری را برای روز 13 آبان آماده کنیم و صدا و سیما هم در این زمینه کار رسانه‌ای انجام بدهد و برای دانش آموزان هم دشمنی نظام سلطه با ملت ایران تبیین شود،‌ شاهد هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم 13 آبان در شهر قم خواهیم بود.
ارسال نظرات