مدیر آموزش و پرورش رودان مطرح کرد

لزوم شناسایی دانش آموزان مستعد ورزشی توسط معلمان تربیت بدنی

مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: معلمان تربیت بدنی دانش آموزان مستعد ورزشی را شناسایی کنند.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۴۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، احمد رحیمی‌پور ظهر امروز در گردهمایی یک روزه معلمان تربیت بدنی رودان ضمن قدردانی از معلمان تربیت بدنی و مربیانی که در مسابقات کشوری در سال تحصیلی 95-94 برای استان افتخارآفرینی کردند اظهار داشت: تلاش و همت والای مربیان تربیت بدنی در رسیدن به آرمان‌های متعالی و کسب جایگاه‌های نخست ورزش در کشور ستودنی است و امید است که در سال تحصیلی پیش رو نیز این روند با اقتدار بیش از پیش ادامه یابد.

وی افزود: فراهم کردن مقدمات سالم‌سازی روح و جسم دانش آموزان، رسالت بزرگی است که فقط و فقط از هنر معلمان تربیت بدنی سرچشمه می‌گیرد چراکه بسیاری از دانش آموزان، معلمان تربیت بدنی را الگوی تربیتی خود قرار می‌دهند و وام‌دار اخلاق و رفتار آنها هستند.

مدیر آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: معلمان تربیت بدنی به‌واسطه ارتباط خوبی که با دانش آموزان دارند می‌توانند در تغییر رفتارهای نابهنجار و حل مشکلات دانش آموزان یاری‌گر خوبی برای مدرسه باشند و ما نیز انتظار داریم معلمان تربیت بدنی رودان کمافی‌السابق در حل مسائل و مشکلات رفتاری دانش آموزان پیشگام باشند.

رحیمی‌پور با تاکید بر حضور به موقع تمامی پرسنل و معلمان در محل آموزشگاه‌ها یادآور شد: اجرای طرح‌های ملی در کنار خلاقیت‌ها لازمه کار بوده و همچنین معلمان تربیت بدنی دانش آموزان مستعد ورزشی را شناسایی کنند.

وی استفاده از شیوه‌های نوین و برنامه‌ریزی در جهت پیشبرد اهداف درس تربیت بدنی با رویکرد تامین سلامت روح و جسم دانش آموزان را از مولفه‌های مهم این درس عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش رودان در پایان با اشاره به رعایت اصول ایمنی در ورزش و شیوه‌های مختلف کلاس‌داری خاطرنشان کرد: توقع ما از معلمان تربیت بدنی بهره‌گیری از ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان و همچنین بهرمندی از امکانات ورزشی موجود در مدارس به تدریس درس تربیت بدنی پرداخته و با استفاده از کتاب راهنمای معلم تربیت بدنی نسبت به ارزشیابی ورودی، مقدماتی و پایانی دانش آموزان اقدام کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار