به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

دیدار 20پزشک متخصص و فوق تخصص با شهید زنده لرستانی

جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با شهید زنده سید نورخدا موسوی دیدار کردند
کد خبر: ۸۷۵۸۵۴۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان و جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص با سیدنورخدا موسوی شهید زنده و جانباز صددرصدی لرستانی دیدار کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در این دیدار وجود سید نور خدا موسوی این جانباز سرافراز لرستانی را برای همه مایه نعمت و برکت دانست و گفت: باید از خانواده این جانباز سرافراز که در نگهداری و پرستاری آن سنگ تمام گذاشته‌اید تشکر کنم چراکه نگهداری و پرستاری از این جانباز خوشنودی و رضای خداوند را به دنبال دارد.

سرهنگ نبی الله شمس بیرانوند افزود: این افتخار نصیب بسیج جامعه پزشکی شد که به همراه 20 پزشک متخصص و فوق تخصص در خدمت خانواده محترم سید نور خدا موسوی باشیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان عنوان کرد: در این دیدار پزشکان فوق تخصص جراحی ترمیمی، ارتوپدی، اعصاب روان، عفونی، گوارش، فوق تخصص ریه، فوق تخصص غدد و قلب بنا به مشکلات سید نور خدا موسوی به وی خدمت‌رسانی کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان بیان کرد: بنا به شرح‌حالی که از سید نور خدا موسوی گرفته شد بنابرنیاز وی 20 نفر متخصص و فوق تخصص و چند نفر مهندسی، فوق‌لیسانس پرستاری و فیزو ترابی حضور یافتند.

وی گفت: بر اساس مشاهدات باگذشت 8 سال پزشکان هیچ‌گونه زخم بستری بر بدن سید نور خدا موسوی یافت نکردند و تصمیم گرفته شد که متخصصان علوم آزمایشگاهی و دندانپزشکی شخصاً حضور سید نور خدا برسند و نیازهای وی را برطرف کنند.

سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.

ارسال نظرات