امام جمعه موقت بندرلنگه:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه جاودانه بماند

امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: تا شهادت‌طلب نباشیم نظام حفظ نمی‌شود و باید در جامعه فرهنگ ایثار و شهادت جاودانه بماند وسیره عملی شهدا در جامعه ترویج شود.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۲۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن فقیهی‌فر بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهداء و غبار روبی گلزار شهدای شهرستان بندرلنگه در جمع نیروهای نظامی وانتظامی اظهار داشت: شهدا با شهادتشان زنده‌تر شدند و امروزه این قابل مشاهده است زیرا هرجا که می‌رویم نام و یاد شهید جامعه را عطر‌آگین کرده است، ما در این دنیا از خیلی چیزها بی‌خبریم و انسان با مرگش پرده‌ها از مقابلش کنار می‌رود انسان از اعمال خود و سرانجامش می‌ترسد از اعمال بدی که انجام داده و موفق به توبه نشده می‌ترسد ولی شهداء هرگز از مرگ نهراسیدند چرا که پاک بودند.

امام جمعه موقت بندرلنگه اضافه کرد: تا شهادت‌طلب نباشیم نظام حفظ نمی‌شود و باید در جامعه فرهنگ ایثار و شهادت جاودان بماند وسیره عملی شهدا در جامعه ترویج شود.

فقیهی تصریح کرد: امام حسین(ع) عاشق شهادت و منادی حق علیه باطل بود و به دنیا فهماند که انسان باید آزاده‌مرد باشد و زیر بار ظلم و ستم ظالم و زورگو نرود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار