رئیس عقیدتی سیاسی یگان پدافند هوایی انرژی اتمی اصفهان:
رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی انرژی اتمی اصفهان گفت: باید با روحیه انقلابی و با تاسی از حضرت سید الشهداء (ع)، متکبران و زورگویان عالم را به زانو درآورد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۹۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی غلامپور، در جمع کثیری از عزاداران و بسیجیان منطقه ملک شهر، گفت: بر اساس روایات ائمه معصومین (ع)، بزرگترین مصیبت، مصیبت بی دینی است.

وی بدترین و سخت ترین یتیمی را نیز بر اساس روایات، دوران بی رهبری عنوان کرد و گفت: مسئله ای که باعث شد امام حسین علیه السلام همه ی دارایی خود را در راه آن فدا کند، مسئله دین خواهی آن حضرت بوده است.
 
این کارشناس دینی دین را ارزشمندترین دارایی بشر عنوان کرد و گفت: دین آنقدر ارزشمند و گرانمایه است که با عث شد انبیاء و اولیاء الهی جان خود را فدای آن کنند.

وی با بیان اینکه مسئله فقر، فقط مربوط به فقر مادی و مالی نیست گفت: بالاترین فقرها فقر اعتقادی، فکری و فرهنگی است.

رئیس عقیدتی سیاسی یگان پدافند هوایی انرژی اتمی اصفهان  با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی تمام دنیا و ابرقدرت ها علیه دین ما متحد شده اند گفت: جنگ امروز جنگی علیه دین و باورهای دینی است و تحت عنوان جنگ نرم با تمام ابزار مدرن آن مانند ماهواره و اینترنت و شبکه های اجتماعی در جریان است.

وی مهمترین آرمان انقلاب اسلامی را بازگشت به اسلام عنوان کرد و گفت: بازگشت به گفتمان نبوی که یکی از مولفه های اصلی آن نفی ظلم و استکبار و عدم اتکا به قدرت شرق و غرب است، آرمانی است که انقلاب ما را از دیگر انقلاب های جهان متمایز کرده است.

حجت الاسلام غلامی داشتن روحیه انقلابی را عامل اصلی ماندگاری انقلاب عنوان کرد و گفت: باید درد دینداری، درد مبارزه با ظلم و درد آزادی و عدالت اجتماعی در همه ی ما بروز و ظهور داشته باشد تا بتوانیم یک انقلابی باقی بمانیم.

وی انقلاب مردم ایران را نشئت گرفته از حادثه ی عاشورا خواند و گفت: با روحیه انقلابی و با روحیه جهادی باید در مقابل متکبران عالم ایستاد و تا زوال و نابودی کامل آنان دست از مبارزه نکشیم.

این کارشناس دینی در پایان با اشاره به آیه 251 سوره مبارکه بقره، زوال و نابودی متکبران عالم را قانونی الهی و  حتمی دانست و گفت: این قانون و این حکم حتمی است و تردیدی در آن نیست.
ارسال نظرات