امام جمعه ریگان:

نفوذآمریکا عقب ماندگی قطعی ایران را بدنبال خواهد داشت

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز راه را برای آمریکایی ها و وسوسه های آنها در بخش های مختلف باز کنیم نه فقط زمینه ساز نفوذ آشکار و پنهان آنها شده ایم بلکه پیشرفت مورد نظر کشور محقق نخواهد شد و عقب ماندگی قطعی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۰۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه بزرگترین منکری که در جامعه امروزی وجود دارد و رهبری به آن کارت زرد دادند فیشهای حقوقی و دریافتهای نجومی است،اظهار داشت: بزرگترین منکر در جامعه امروزی دریافت حقوق های نجومی است که رهبر انقلاب سه درخواست از دولت داشتند اول اینکه عزل و برکنار کردن مقامات و مدیران متخلف دومین درخواست رهبر انقلاب برگرداندن حقوق های نامشروع به بیت المال مسلمین و سومین درخواست رهبری مجازات خاطیان است.

امام جمعه ریگان ادامه داد:اما سوال این است که آیا تا بحال با این منکر برخورد شده است. آیا این خاطیان عزل شده اند یا فقط جابجا شده و پست های جدید گرفته اند.

وی افزود:ریس کمیسیون اصل ۹۰ در ۱۳ تیر اعلام می کند ما ۹۵۰ مدیر متخلف در زمینه فیش‌های نجومی و حقوق‌های نامشروع داریم که آنها را معرفی کرده است. آیا با این ۹۵۰ نفر برخورد و مجازات شده اند؟ از طرفی هم سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده است که دولت تا به امروز فقط با ۱۵ نفر بیشتر برخورد کرده است.

رنجبر ماهانی ادامه داد:خوب این منکری است چرا نباید با این منکر برخورد شود چرا بیت المال مسلمین که باید صرف تمام جامعه شود اقشار فقیر و مستمند و صرف آبادانی شهرها شود اینها را یک عده ای گردن کلفت بخورند و کسی چیزی نگوید جلوی این منکر باید گرفته شود.

وی  به دیدار اعضای کنگره شهدا با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: معظم له فرمودند هدف از جنگ نرم و پنهان دشمن، دور کردن مردم از عرصه جهاد و مقاومت است.

خطیب جمعه ریگانگفت: سعی دشمن بر این است جبهه مقاومت و جبهه جهاد، ایثار و شهادت را تضعیف کند و معظم له فرمودند در مقابله با برنامه دشمن ما باید نام و یاد شهدا را در جامعه ترویج دهیم و آرمانهای بلند شهدا را در وصیت نامه های شهدا پیدا کنیم.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودند آمادگی ها وتوانایی های به روز نیروی انتظامی روز به روز باید ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کلانتری ها از آنجا که ارتباط مستقیم با مردم دارند باید در خدمات رسانی به مردم توجه بیشتری داشته باشند تصریح کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان این مطلب را سرلوحه کار خود قرار دهد.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد: تا امنیت نباشد امکان فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی از بین می رود این امنیت است که عرصه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و خدماتی را برای همه مسئولین باز می کند.

رنجبر ماهانی به اشاره به اینکه درس کربلا این است که ما به دشمن بی اعتماد باشیم،افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، متاسفانه برخی ها حاضر نیستند بی اعتمادی به دشمن را قبول کنند اگرچه به زبان می گویند آمریکا دشمن است اما این احساس در آنها وجود ندارد گفتمان ولایت و انقلاب این است که ما به دشمن اعتماد نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز راه را برای آمریکایی ها و وسوسه های آنها در بخش های مختلف باز کنیم نه فقط زمینه ساز نفوذ آشکار و پنهان آنها شده ایم بلکه پیشرفت مورد نظر کشور محقق نخواهد شد و عقب ماندگی قطعی خواهد بود.

امام جمعه ریگان به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: مردم در سرشماری اینترنتی اهتمام جدی داشته باشند تا در این زمینه صرفه‌جویی‌هایی صورت گیرد.

وی ابراز داشت: با توجه به مراسم‌ با شکوه عزاداری در شهرستان ریگان، عزاداری به صورت پخش مستقیم از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.
ارسال نظرات