خبرهای داغ:
جمعی از اعضا معراج شهدا و کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، خبر پیدا شدن پیکر شهید «محمود شهرکی» را به پدر و مادر و سایر اعضای خانواده اش اطلاع دادند.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۳۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

هر بار که دلهایمان زنگار گناه و زرق و برگ دنیا را میگیرد شهیدی از سرزمین نور می آید تا آن را جلا دهد.

اینبار نیز شهیدی آمد تا به مادر سلام کند و  مژده پایان دلتنگی های مادرانه را به او نوید دهد مادری که سالها درد فراق و جدایی از فرزند را تحمل کرده و در ایام محرم امام حسین (ع ) دعایش را مستجاب نمود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، پیش ازظهر امروز جمعی از اعضا معراج شهدا و کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، خبر پیدا شدن پیکر شهید «محمود شهرکی» را با حضور در خانه شهید بعد از گذشت ۳۰ سال از شهادتش به  مادر و سایر اعضای خانواده اطلاع دادند.

شهید «محمود شهرکی» مجرد و ساکن شهرستان مینودشت بوده ایشان از طریق کادر ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع از این مرز و بوم به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و مفقودالاثر گشت.

پیکر مطهر این شهید بعد از گذشت 30 سال توسط نیروهای تفحص پیدا و بنا بر این بود که حدود یک ماه پیش به عنوان شهید گمنام در گلستان به خاک سپرده شود ولی به دلیل مشکلاتی این کار به تعویق افتاد لذا از طریق آزمایش DNA پیکر این شهید بزرگوار شناسایی و به آغوش خانواده بازگشت.

لازم به ذکر است این شهید بزرگوار در سن 18 سالگی به شهادت رسیده است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها