امام جمعه آستانه اشرفیه دو مولفه مهم از قیام امام حسین (ع) را نماز و عدالت خواند و ادامه داد: هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا طاغوت زدایی، عدالت خواهی و تاسیس نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۵۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ساجدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهرستان آستانه اشرفیه ضمن دعوت همگان به تقوی و پرهیزگاری اظهار کرد: مهمترین هدف امام حسین(ع) اصلاح طلبی بر مبنای وظیفه شرعی امربه معروف و نهی از منکر در وضعیت عمومی جامعه آن روز مسلمانان بود.

وی با تأکید بر ترویج امربه‌معروف برای اصلاح امور مختلف جامعه گفت: احیای امربه‌معروف و نهی از منکر از اهداف مهم قیام عاشورا بود تا جلوی انحرافات رایج ایجادشده توسط حاکمان ظالم اسلام را منحرف نکند.

امام جمعه آستانه اشرفیه مهمترین منکر را در آن زمان حاکم طاغوت عنوان کرد و گفت: مهمترین شاخص نظام طاغوتی فقدان عدالت بود.

حجت الاسلام ساجدی دو مولفه مهم از قیام امام حسین (ع) را نماز و عدالت خواند و ادامه داد: هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا طاغوت زدایی، عدالت خواهی و تاسیس نظام اسلامی بود.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های حاکمان ظالم در زمان ائمه اطهار برای تخریب چهره اسلام گفت: حاکمان ظالم تلاش کردند تا مسیری ترسیمی خداوند برای هدایت بشریت را به انحراف بکشانند و امام حسین (ع) و یاران باوفایشان با نثار خون پاک خویش در مقابل این انحرافات ایستادند و از دین اسلام پاسداری کردند.

ارسال نظرات