نماینده ولی فقیه در لرستان:

حامیان جنایتکاران دیروز موافقان صلح جهانی امروزند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دوچهرگی و نفاق خاصیت استکبار جهانی است و کسانی که مدعی صلح جهانی هستند خو عاملان بزرگ ترین جنایات پیشینند.
کد خبر: ۸۷۵۸۷۶۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛ آیت الله سید احمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به سه جمله از امام حسین (ع) گفت: اینکه با یکدیگر در خوبی ها با هم رقابت کنیم نه در بدی ها ،در بهره گرفتن از فرصت ها شتاب کنیم و کار نیکی که انجام نداده ایم به حساب نیاوریم و هر زمان که انجام دادیم به حساب بیاوریم سه جمله ارزنده سیدالشهداست که برای ما در های بزرگی است.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله(ع) وفرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تاسوعا و عاشورا اوج عظمت، ایثار و فداکاری و اوج حزن شیعیان نسبت به اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تفکر عاشورایی و انقلابی را شامل چند شاخصه عنوان کرد و گفت: اولین شاخصه تفکر عاشورایی انقلابی ایمان به خدا، رسول اکرم، ائمه اظهار، ولایت و ایمان به مبارزه با ظلم ستم و ایستادگی برای آرمان هاست.

میرعمادی در ادامه سومین شاخصه را تفکر ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و گفت: این تفکر، عقب نشینی از ارزش ها نیست ما در این تفکر به ارزش ها و آرمان هایمان اصرار می ورزیم. فریاد ما هیهات منه الذله است، این شعار شیعه انقلابی است که زیر بار ذلت نمی رود و بر اهدافش پا فشاری می کند.

خطیب جمعه مردم خرم آباد افزود: دومین شاخصه خستگی ناپذیری در راه اسلام، انقلاب و جهاد اصغر برای رسیدن به اهداف مقدس است.

وی در ادامه به فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار "حسین همدانی" اشاره و اظهار کرد: شهید همدانی از چهره های برجسته و فرمانده شجاع و دلیری بودکه در تقویت جبهه مقاومت اسلامی نقش اساسی داشته است ، او عاشق شهادت بوده و به آرزوی خود رسید.

خطیب جمعه خرم آباد در ادامه 16 مهر سالروز بمباران شیمیایی شهر سومار توسط رژیم بعث عراق را تسلیت گفت و افزود: رژیم بعثی عراق بارها دست به اقدامات جنایتکارانه زد و هنوز هم مجروحین آن حادثه شیمیایی زنده هستند؛ اما آنچه که آینه عبرت است این است که حامیان جنایتکاران دیروز امروز موافقان صلح جهانی شده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان دوچهرگی و نفاق را خاصیت استکبار جهانی دانست و ادامه داد: انگلیس در گذشته به صدام سلاح شیمیایی می داد و اکنون خود را مدافع حقوق بشر می نامد، از طرفی آمریکا به دنبال فروش تسلیحات نظامی و سلاح های شیمیایی و میکروبی است اما زمانی که دیگر کشورها به دنبال فعالیت صلح آمیز هستند با آن ها مخالفت می کند و اینها یعنی دورویی.

آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: دست آمریکا و استکبار جهانی به خون مظلومان آلوده است و بد عهدی، دروغگویی و نفاق آن ها بر کسی پوشیده نیست اما متاسفانه عده ای هنوز باور ندارند آمریکا جنایت کار، خبیث و شیطان است.

وی در پایان سخنان خود ضمن سفارش به مردم جهت شرکت در عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا تصریح کرد: به حمدالله عزاداری مردم لرستان به عنوان عزاداری برتر سنتی شناخته شده است که این نشان از ارادت مردم ولایت مدار لرستان به ائمه اظهاراست.انشاله عزاداری سنتی امسال هم بدور از هرگونه خرافه و دروغ با شور برگزار شود.

ارسال نظرات