امام جمعه جاسک گفت:سید الشهدا(ع) دربرابری یزید که اعتقادی به وحی ومعاد نداشت ایستادگی وباید مقابل طاغوتیان ایستاد.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۳۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان در خطبه های نماز جمعه جاسک اظهار داشت: اگرامام حسین (ع)قیام نمی کرد امروز دینی وجود نداشت لذا ما معتقدیم حسین فرا مذهبی و فرا ملی و متعلق به همه بشریت است.

وی تصریح کرد:در مراسم عزاداری باید دقت کنیم و بدانیم که ما برای ایجاد یک پیوند مکتبی با حسین ابن علی است که اشک می ریزیم حسین آمده تا درس کامل شدن را به ما بیاموزد.

امام جمعه جاسک ضمن تبریک روز نیروی دریایی سپاه پاسداران و تشکر ازفرماندهی سپاه دریایی جاسک و نیروهای تحت امرشان بدلیل خدمت رسانی به محرومین و تلاش برای توسعه سواحل مکران گفت:امنیتی که ما در آن زندگی داریم بخشی از آن مدیون مجاهدت های عزیزان ما در سپاه دریایی است دشمن از توان و اقتدار نظامی ما می ترسد و امروز در کمین نشسته است.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت مردم جاسک در سرشماری پایین بوده است پایگاههایی در شهر آماده شده که مردم می توانند حضور پیدا کنند دولت برای خدمات رسانی باید آمار دقیقی داشته باشد انشا الله همه در این امر مهم شرکت نمایند.

امام جمعه جاسک گفت:درصد عظیمی از مردم جاسک از راه صیادی امرار معاش می کنند گزارشاتی رسیده که شناورهای خارجی درسواحل جاسک حضور دارند ازمسئولان امر می خواهیم انصاف و شرایط ارتزاق مردم جاسک را در نظر بگیرند .

وی اظهار داشت:اگر زمینه اقتصاد سالم را فراهم نکنیم جوانان به دنبال اقتصاد ناسالم می روند به دنبال قاچاق سوخت و مشروبات الکلی می روند مسئولان در تصمیم گیری ها به بافت محیط و منطقه توجه کنند.

ارسال نظرات