رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت : منشاء بیشتر مفاسد اخلاقی از ناحیه بی توجهی به فریضه امربه معروف ونهی از منکراست.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۴۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در جلسه شورای امربه معروف ونهی از منکران هنرمندان استان اظهار کرد :انقلاب اسلامی ایران یکی از ثمرات مهم ونتایج با ارزش فریضه امربه معروف ونهی منکر در جنبه های سیاسی وحکومتی آن است وبرای حفاظ وحراست از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی باید از همین فریضه استفاده کرد.

وی افزود : بی توجهی امربه معروف و نهی ازمنکر می تواند به ظهور وبروز ناهنجاریها درجامعه کمک کند و فساد اخلاقی در جامعه را گسترش دهد, بنابراین با تکیه بر این اصل اساسی ومهم می توان شعائر اسلامی را در جامعه گسترش داد و جلوی بروز ناهنجاریها را گرفت.

دشتی گفت شانه خالی کردن در قبال احیای امربه معروف ونهی از منکر عواقب خطرناکی را بدنبال خواهد داشت که عواقب وخیم آن دامن همه را خواهد گرفت چه آنهاییکه مرتکب گناه ومعصیت می شوند وچه آنهاییکه در قبال معصیت دیگران بی تفاوت باشد .

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه افزود : اینکه دولتمردان اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی در مورد احیای امربه معروف ونهی از منکر را آسیبی برای بقا بر مسند قدرت تلقی می کنند ونسبت به اجرای قانون رغبت نمی دهند سخت در اشتباه محاسباتی هستند , زیرا احیای امربه معروف ونهی ازمنکر نه تنها آسیبی به قدرت وریاست نمی رساند بلکه برای بقا و دوام آن هم ابزارمستحکم و مناسبی است.

دشتی با گلایه از عدم تولید محتوای هنری در مورد فریضه امربه معروف ونهی از منکرگفت : باید هنرمندان متعهد وبسیجی دراین عرصه پا به پیش بگذارند و با تولید بسته فرهنگی مناسب مردم را برای احیای این فریضه فراموش شده تشویق وترغیب نمایند

ارسال نظرات