خبرهای داغ:
همزمان با 30 کشور جهان

همایش شیرخوارگان حسینی در شاه‌چراغ (ع) برگزار شد

دبیر همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی گفت: در نخستین روز از دهه اول ماه محرم همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور عده کثیری از مادران در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۴۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

شاهرخ صبوری در حاشیه همایش شیرخوارگان حسینی که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: امروز همایش روحانی و معنوی شیرخوارگان حسینی همزمان در 3 هزار و 800 نقطه از میهن اسلامی و 30 کشور جهان باشکوه بسیار برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در 300 نقطه از تکایا و مساجد فارس با محوریت حرم مطهر احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) با حضور مادرانی که همراه با فرزندان خود با پیشانی‌بندهایی مزین به‌ نام یا صاحب‌الزمان (عج)، لبیک یا حسین، لبیک یا علی‌اصغر همراه بود، برگزار شد.

دبیر همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی تصریح کرد: در سال گذشته فارس در برگزاری کمی و کیفی این همایش رتبه نخست را در میان سایر استان‌های کشور به خود اختصاص داد که این روند نیز در سال جاری و سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

صبوری بیان داشت: حضور خانواده شهدای حرم، برپایی ایستگاه درمانی و مشاوره‌ای با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز بهداشتی شهدای والفجر این شهر مستقر در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) ازجمله ویژگی‌های این همایش بود.

وی اضافه کرد: برپایی مسابقه عکس از حضور مادران و فرزندان شرکت‌کننده در این همایش و اهدای جوایز به بهترین اثر از دیگر برنامه‌های جنبی ارائه‌ شده در این همایش بود.

دبیر همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی بیان داشت: سامانه 3000800233 به‌صورت دائم آماده ثبت‌نام مادران و فرزندان آنان برای شرکت در این حماسه معنوی و روحانی برای سال‌های آینده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار