خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس:

فرآیند آموزش سربازان در پادگان های آموزشی باید توأم با انضباط باشد

سردار غیاثی گفت: فرآیند آموزش سربازان از لحظه ای که نیروها وارد پادگان آموزشی می شوند تا لحظه ای که از پادگان خارج می شوند باید توام با انضباط باشد.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۵۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
مراسم پایان دوره آموزشی سربازان مرکز تربیت و آموزش ناویان حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام محرم، گفت: اقامه عزای اباعبدالله الحسین (علیه السلام) همراه با درک عمیق و کسب معرفت در فرصت محرم و صفر ذخیره ای برای دنیا و آخرت انسان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که مانع تجاوز دشمنان انقلاب اسلامی به خاک کشور شده است این موضوع است که آن ها می دانند در صورت تجاوز به مرزهای ایران با جوانان مصمم و با اراده ای همچون شما مواجه خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان جوان و شهدای دفاع مقدس، گفت: اگر حادثه ای پیش بیاید جوانان امروز نیز مانند جوانان دوران دفاع مقدس حضور جاودانه ای در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اخلاص امام خمینی (ره) و مردم و عنایات خداوند از دلایل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بودند، گفت: محبوبیت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز بخاطر اخلاص ایشان است، شما جوانان برومند نیز سعی کنید در تمام ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی اخلاص را سرلوحه خود قرار دهید.

سردار غیاثی با بیان اینکه جایگاه سوق الجیشی ایران در جغرافیای جهان اسلام و نفوذ پیام انقلاب اسلامی به سایر کشورها باعث شد استکبار جهانی جنگ را به ملت ایران تحمیل کند، گفت: آمریکا همواره تلاش می کند تلاش می کند تهدیداتی را در مقابل نظام اسلامی قرار بدهد.

وی با بیان اینکه  در دوران جنگ تحمیلی تحت محاصره اقتصادی قرار داشتیم اما به خوداتکایی رسیدیم، گفت:  در روزهای ابتدای جنگ تحمیلی 35 روز مقاومت شجاعانه جوانانی همچون شما در برابر دشمن تا دندان مسلح در خرمشهر آن هم با دستان خالی حامیان صدام را به تردید انداخت و پس از آزادسازی و فتح خرمشهر نیز دنیا کشور ایران را بعنوان یک کشور مقتدر شناخت.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه معنویت در مقابل استکبار جهانی به پیروزی رسید، گفت: جبهه ها در دوران دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی بودند امروز هم دانشمندان هسته ای بسیجی ما افتخار آفریده اند، همه توفیقات انقلاب اسلامی فقط بخاطر تبعیت از رهبری است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیرامون موضوعات اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم فرهنگی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی جوانان را در جامعه، مدارس و دانشگاه ها هدف گرفته اند، باید طوری عمل کنیم که دشمن نتواند به اهداف خود در جنگ نرم دست پیدا کند.

سردار غیاثی با بیان اینکه شما جوانان سرباز مجاهدان آینده انقلاب اسلامی هستید، خاطرنشان کرد: فعالیت کادر آموزش در پادگان های آموزشی یک کار جمعی است، فرآیند آموزش سربازان از لحظه ای که نیروها وارد پادگان آموزشی می شوند تا لحظه ای که از پادگان خارج می شوند باید توام با انضباط باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها