خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس گفت:جرائم کارکنان انتظامی فارس ۵۳ درصد کاهش داشته و اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) در ۱۳۵ کلانتری و پاسگاه انتظامی استان تا حد قابل قبولی به بالا رفتن آستانه تحمل کارکنان کمک کرده است.
کد خبر: ۸۷۵۸۸۶۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات آنان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد روزانه  بیش از سه هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 برقرار می‌شود که این تعداد تماس‌ها بیانگر اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل مرکز نظارت همگانی پلیس فراهم ساختن بستر تصمیم‌سازی برای فرماندهان و مدیران انتظامی و کاهش میزان جرائم و تخلفات کارکنان انتظامی استان است افزود:  53 درصد جرائم کارکنان انتظامی فارس کاهش داشته و اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) در 135 کلانتری و پاسگاه انتظامی استان تا حد قابل قبولی به بالا رفتن آستانه تحمل کارکنان کمک کرده است.

فرمانده انتظامی  استان فارس، افزایش سطح کیفی آموزش‌ها و مشارکت همگانی را زمینه‌ساز ایجاد امنیت در جامعه دانست و گفت: اقدام‌های نیروی انتظامی اغلب آموزشی و ایجابی است و ماموران ما در ماموریت‌های محوله با مردم نرمش اخلاقی دارند.

رئیس پلیس استان فارس با بیان اینکه استان فارس دومین استان امن کشور است، گفت: جرائم استان فارس در مقایسه با 6 ماه سال گذشته، 18 درصد کاهش یافته است که امیدواریم تا پایان امسال این آمار افزایش یابد.

فرمانده انتظامی استان فارس از مردم  استان فارس خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، درخواست و گزارش تقدیر یا شکایت خود از عملکرد کارکنان پلیس استان را از طریق شماره تلفن 197 یا با مراجعه حضوری مطرح کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها